Crna Gora kao jedna od omiljenih letnjih destinacija srpskih turista i ove godine ima posebno mesto na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu.
Nastup na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu mnogo znači i za Nacionalnu turističku organizaciju Crne Gore (NTOCG), a njena direktorka Ana Marković Tripković za Tanjug je rekla da je poseban izazov svake godine biti nov na ovom najznačajnijem sajmu turizma u regionu.
„Naše turističke organizacije koje ovde nastupaju su se potrudile da svaka od njih ima poneki novitet koji bi iznenadio goste iz Srbije. Mi smo za njih tradicionalno najprepoznatljiviji po primorju i najviše dolaze tamo, ali smatram da bi trebalo da istraže i ostale delove Crne Gore, gde pre svega mislim na seoska domaćinstva kojih je iz godine u godinu sve više“, istakla je ona.
Kao posebnu atrakciju navela je i žičaru koja povezuje primorje sa zeleđem odnosno Kotor sa Lovćenom i kojom se za malo više od 10 minuta sa nula metara nadmorske visine penje na 1.300 metara.
Prema njenim rečima, turistička privreda je za turiste iz Srbije pripremila posebne povoljnosti kao što su specijalni sajamski popusti od oko 15 odsto, za sve rezervacije koje se naprave za vreme trajanja sajma.
Tako je strateški partner NTO CG, nacionalni avio-prevoznik Air Montenegro pripremio specijalnu cenu povratne karte tokom trajanja sajma, po ceni od 99 evra iz Beograda ka Podgorici i Tivtu, koje se mogu iskoristiti za putovanja do 26. oktobra.
Aktuelna je i specijalna promo ponudu koja važi do 29. oktobra za nekoliko hotela Budvanske rivijere, a posebna ponuda obuhvata specijalne popuste za decu uzrasta do 12 godina.
I drugi primorski gradovi su, istakla je ona, pripremili popuste od oko 20 odsto na rani buking, odnosno rezervacije do 29. februara.
Međunarodni sajam turizma traje do nedelje, 25. februara.