Filipini
Filipini; Foto: Ian Bird / Shutterstock Editorial / Profimedia

Filipinska reklamna agencija izvinila se zbog korišćenja snimaka drugih zemalja u promotivnom turističkom videu.

U kampanji su korišćeni snimci pirinčanih terasa u Indoneziji, peščanih dina u Ujedinjenim Arapskim Emiratima i sletanja aviona u Švajcarskoj, navodi BBC.

Agencija DDB Philippines izvinila se zbog “nesrećnog propusta”.

Pročitajte još:

Filipinska zvaničnica za turizam Kristina Garsia Frasko rekla je da za snimanje videa nisu korišćena javna sredstva.

Frasko je rekla da je ministarstvo turizma više puta tražilo potvrdu reklamne agencije DDB Philippines da su materijali korićteni u videu njihovi i originalni. Po njenim rečima, “u svim ovim prilikama DDB je uveravao da su izvornost i vlasništvo svih materijala u redu”.

Sporni video napravljen je kao deo kampanje “Love the Philippines” vredne 900.000 dolara, koja je pokrenuta krajem juna.

Korićtenje videa iz drugih zemalja prvo je otkriveno analizom francuske novinske agencije AFP i filipinskog blogera Sas Rogando Sasota.

Ministarka je najavila da će njeno odeljenje obezbediti da DDB Philippines preuzme odgovornost za video.

DDB Philippines sa svoje strane je naveo da je korišćenje arhivskih snimaka u video zapisima raspoloženja standard u industriji oglašavanja, ali se izvinio zbog korišćenja stranih videa u ovom slučaju. “Upotreba stranih snimaka u kampanji koja reklamira Filipine krajnje je neprikladna i kontradiktorna ciljevima”, priznala je agencija.

Videozapis je u međuvremenu uklonjen.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar