"Zujalice" stigle i među slatkiše.
Svakog dana u supermarketu dočeka nas neki novi šok, kao nova kockica tragikomične slike Srbije danas u narodu poznate kao „ekonomski tigar“. Pored cena koje svakodnevno nadmašuju i evropske standarde, sve brojniji su proizvodi pod ključem ili sa „zujalicama“ koje nas suočavaju sa novom narastajućom tendencijom u društvu.
“Sigurnosni magneti koji treba da spreče krađe uobičajeni su na pakovanjima skupih parfema, ali, sve više se pojavljuju i na konzervama tunjevine, stejkovima ili sirevima”, konstatovano je u tekstu DW objavljenom pod naslovom „Da li ljudi više kradu zbog poskupljenja?“, a sa svakim novim proizvodom koji dospeva na „crnu listu“ čini se da dotičemo novo dno.
Tako smo dočekali zujalice na dohrani za bebe, pa na 300g mlevenog mesa, a sad nam zagorčavaju i kupovinu – čokolade.
U jednom supermarketu slikali smo popularne čokolade od kojih su neke i na akciji, ali na rafu se nalazi tek po koji „primerak“ i to sa nakačenim upadljivim aparatom koji bi trebalo da vas spreči da stavite čokoladu u džep i išetate.
Doduše, samo velike čokolade su dobile specijalni dodatak, valjda zbog cene koja je trenutno oko 500 dinara.
U svakom slučaju, za one koji požele da se počaste, verovatno će biti mučan podsetnik da je i čokolada jedan od proizvoda koji se u Srbiji smatraju luksuzom.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare