Na Kaleidoskopu kulture u Novom Sadu, publika će imati priliku da prisustvuje radionici tvoraca vizuelnih identiteta nekih od najvećih brendova na svetu - Slavimira Stojanovića Futra i Gorana Edija Tadića.
Goran Edi Tadić je počeo da se bavi dizajnom devedesetih godina, kada je diplomirao na Fakultetu primenjenih umetnosti. Do danas, realizovao je oko hiljadu rešenja iz oblasti grafičkog dizajna, a pored toga bavi se i ilustracijom. Tokom svoje uspešne karijere je učestvovao u stvaranju identiteta nekih od uspešnijih srpskih brendova – Nectar, Jaffa O’Cake, Verde, Doncafe, Porsche Leasing i brojne druge.
Slavimir Stojanović Futro je beogradski dizajner, vizuelni umetnik, pisac i profesor. Njegovi projekti su osvojili preko 300 međunarodnih nagrada i predstavljeni su u magazinima, publikacijama, galerijama i muzejima. Njegov rad je uspeo da se uvuče i u enciklopedijsko Taschenovo izdanje „Istorija grafičkog dizajna, od 1960. do danas“. Radio je za kompanije kao što su Coca Cola, Plazma, Michelin, Mercedes-Benz, Sony i mnoge druge.
U nedelji primenjene umetnosti Kaleidoskopa kulture večeras u Kulturnoj stanici Rumenka, popularni grafički dizajner, ilustrator i bubnjar Goran Edi Tadić održaće radionicu „Make the logo bigger – kreiranje vidljivog brenda“ sa početkom u 20 časova. Samo nekoliko dana kasnije, u petak 22. septembra u Kulturnoj stanici Eđšeg, Slavimir Stojanović Futro održaće motivaciono stand-up predavanje „Šta sve čovek treba da uradi da bi uopšte“ od 20 časova.
Za oba predavanja neophodno je prijaviti se na zvaničnom sajtu Kaleidoskopa kulture. Ulaz na programe Kaleidoskopa kulture je slobodan.
Bonus video: Podcast Snaga uma – Slavimir Stojanović Futro