Foto: Omar Marques / Zuma Press / Profimedia

Snepčet je prvi osmislio ideju storija i sadržaja koji ostaje vidljiv samo 24 časa. Sada ova kompanija zajedno sa Fejsbukom ima drugačiju viziju o budućnosti društvenih mreža.

Izvršni direktor Snepčeta, Evan Spigl u razgovoru sa investitorima je istakao da ljudi sve manje koriste storije i sve više vremena provode na „Spotlajtu“.

Možda vas zanima

Za one koji ne znaju, „Spotlajt“ je Snepčetov odgovor na TikTok. Isto se bazira na video klipovima različitih kreatora u vertikalnom pregledu.

„Ovo je nastavak trenda koji smo primetili tokom pandemije. Ljudi se sve više okreću sadržaju sličnom onom na TikToku, dok su storijima opada popularnost. Mi smo fokusirani na inovacije u našoj ponudi sadržaja kako bismo bolje služili naštoj zajednici“, istakao je Spigl.

Iako Spigl nije detaljno objasnio kako će ove izmene tačno izgledati, lako je zaključiti da će Snepčet sve više ličiti na TikTok, prenosi Verge.

Marl Zakerbetg takođe vidi TikTok kao jaku konkurenciju. „Ljudi danas imaju izbora da gledaju šta žele, a sadržaj sličan onom na TikToku veoma brzo raste.“, dodao je Zakerbeg.

Za razliku od Snepčeta koji i dalje ostavaruje neki rast, Meta (nekada Fejsbuk) je razočarala investitore svojim izveštajem o zaradi prošle nedelje. Fejsbuk je izgubio 200 milijardi dolara tržišne vrednosti u danu.

U vremenu u kom Fejsbuk i Snepčet imaju ozbiljen probleme u poslovanju, primetno je da obe kompanije vide TikTok kao konkurenciju.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar