Vožnja električnih trotineta reguliše se predlogom izmena i dopuna Zakona o bezbednosti saobraćaja. Da li ovakav predlog destimuliše vozače trotineta i sa čim se vozači trotineta suočavaju svakog dana tokom vožnje, proverava reporter Nove S, Nikola Pavlović, a prilog možete pogledati u videu iznad.

Kako je predviđeno predlogom izmena ZOBS, vozači trotineta biće obavezni da koriste biciklističku stazu, pešačko-biciklističku stazu ili biciklističku traku.

Mogu se voziti kolovozom samo na putu na kom je brzina kretanja ograničena na 30 kilometara na sat. Vozači koji su navršili 18 godina života mogu se voziti i na putu na kome je brzina kretanja ograničena na 50 km/h. Donja starosna granica za upravljanje trotinetom je 14 godina.

Sagovornik reportera Nove S bio je Milan Božović, stručnjak za bezbednost saobraćaja, a šta je on istakao kao najvažnije izmene kada je reč o upotrebi trotineta i novim pravilima, pogledajte u videu na početku teksta.

Bonus video: Nebojša je prešao na električni trotinet kako bi uštedeo gorivo, da li je pogrešio?

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare