Foto: EPA/Enrique Garcia Medina

Zbog toga što, kako kažu, Olimpijske igre 2020 postaju sve nepopularnije, Toyota je otkazala sve TV reklame spremne za ovu manifestaciju. Oglasi će se prestati da se emituju kako bi se izbeglo povezivanje kompanije s Olimpijskim igrama.

‘Olimpijske igre postaju događaj koji nije stekao razumevanje javnosti‘, izjavio je juče predstavnik Toyote za japanske novine Youmiuri. Izvršni direktor Akio Toyoda i ostali čelnici kompanije dodali su i da neće prisustvovati ceremoniji otvaranja Igara 23. jula, piše Auto Klub.

Toyota je jedan od najvećih sponzora Igara u Tokiju, i zajedno sa grupom ostalih kompanija potrošila je više od 3 milijarde dolara za njihovo sponzorisanje. To je, prema Hollywood Reporteru, jedno od najvećih ulaganja države domaćina ikad.

Međutim, povećava se opasnost od novog talasa epidemije, zbog čega Igre gube na popularnosti. Iako su organizatori obećali da će sportiste i ostale posetioce smestiti u zatvoreni balon, tokom vikenda više od 25 testova na koronavirus bilo je pozitivno. Jedan sportista nestao je u olimpijskom selu pa se pretpostavlja da je napustio balon.

Toyota je planirala da prikaže seriju oglasa sa japanskim sportistima koje je sponzorisala, ali sada je poznato da će reklame prestati da se emituju kako bi se izbeglo povezivanje kompanije s Olimpijskim igrama, više nego što već jeste.

Japanska kompanija je, među ostalim sponzorstvima, u planu imala da organizuje marketinške aktivnosti na terenu, ali kako su zabranili publiku na Igrama pre dve nedelje i ti planovi su otkazani. Ono što ostaje nejasno jeste hoće li i drugi poslovni sponzori povući svoje oglase povezane s Olimpijskim igrama ili ne.

Bonus video: Pogledajte kabinu novog Mercedes-Benz SL modela

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar