Foto: Nikola Stojanović

Samo iskreni zaljubljenik u italijanske automobile može da razume osećanje koje donosi trenutak okretanja ključa u kontakt-bravi. Momenti nesigurnosti i nepopravljivog optimizma kada motor startuje i točkovi se zakotrljaju, čine svaku vožnju uzbudljivom.

Reski zvuk malolitražnog motora uz laganu karoseriju retko koga ostavljaju ravnodušnim, posebno kada se radi o malenom roadsteru čiji logo pokazuje crveni krst pored grba porodice Viskonti.

Kada u sve to prste umeša Pininfarina i to gospodin Batista Farina kao njegov poslednji projekat, onda shvatate koliko je Alfa Romeo Spider važan element automobilskog odrastanja u kome istorija neće pamtiti ulične pošalice o kvalitetu ove marke.

Foto: Nikola Stojanović

Sve ovo privuklo je i Dragana iz Novog Sada koji u oldtajmeru voli da vidi dopadljivo umetničko delo. Svoju ljubav prema automobilima nije raširio na neku poveću kolekciju, pa ističe da je njegov prvi oldtajmer zapravo bio Kadett B na koji je u to vreme gledao kao na normalan svakodnevni automobil.

Prvu i pravu ljubav ostvario je pre nekih dvadesetak godina, kada je nemačka marka kao valuta i dalje bila aktuelna i kada je preko oglasa, u mestu pored Kragujevca, naišao na Alfa Romeo Spider Coda Tronca / Fastback iz 1978. godine, kog je prethodni vlasnik dovezao iz Nemačke. Kupovina je dogovorena bez razmišljanja te je Dragan došao u posed svog prvog umetničkog dela na četiri točka.

Foto: Nikola Stojanović

Kako se vozi ova Alfa i koliko kilometara je prevalila sa sadašnjim vlasnikom, saznajte ovde.

Izvor: Autoslavia

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare