Foto: Promo

Yamaha je napravila prilično velike izmene na motociklima i skuterima za 2021. godinu, među kojima su noviteti poput MT09, MT07, Tracer 9, NMAX 125. Sumirali smo najzanimljivije novitete.

Predstavljanje noviteta za sledeću godinu započećemo zapravo sa motociklom koji više neće moći da se registruje za upotrebu u saobraćaju. Yamaha R6 na kratko odlazi u istoriju, bar kada je o Evropi reč.

Naime, kako piše BjBikers.com, ovaj proizvođač je odlučio da ne uradi neophodne izmene na R6 modelu i da ne naprave agregat koji zadovoljava Euro5 emisioni standard. Tako Yamaha R6 i dalje ostaje u ponudi, ali samo kao verzija homologovana za stazu.

Foto: Promo

Yamaha MT09

Za ljubitelje naked motocikla lepa vest da je Yamaha potpuno redizajnirala popularni MT09. Počev od agregat, preko šasije i ogibljenja, pa do dizajna. Sve je novo i drugačije na MT09.

Agregat koji zadovoljava Euro5 emisioni standard ima veću radnu zapreminu koja sada iznosi 889 cm3. To je ispratilo i blago povećanje snage, pa MT09 za 2021. godinu isporučuje 119 KS pri 10.000 o/min, uz maksimalni obrtni moment od 93 Nm na 7.000 o/min.

Foto: Promo

Tracer 9 spreman za putovanja

Za one koji vole putovanja, bitna je vest da je Yamaha unapredila i svoj putni Tracer 9. Poput MT09 i Tracer 9 je dobio identičan, snažniji agregat sa linearnim obrnim momentom.

Snaga iznosi 119 KS pri 10.000 o/min, uz maksimalni obrtni moment od 93 Nm na 7.000 o/min. Drugačije kačenje agregata doprinelo je pomeranju centralizacije mase, ali prema rečima Yamahe doprinosi i boljoj upravljivosti.

Novi WR450F

U enduro segmentu Yamaha je redizajnirala WR450F koji može da se pohvali snažnijim agregatom unutar kog se nalaze specijalno dizajnirani klipovi koji omogućavaju veći kompresioni odnos. Unapređeno je i ubrzigavanje goriva, a na upravljaču se nalazi prekidač koji dozvoljava promenu mape rada agregata.

Foto: Promo

Saznajte još:

Što se promena mape tiče, WR450F ima mogućnost povezivanja preko pametnog telefona, zahvaljujući čemu možete podešavati određene parametre i pregledati telemetriju sa vožnji.

KYB ogibljenje zaduženo je za upijanje svih neravnina i pružanje dobre upravljivosti, a ugrađene su i snažnije kočnice. Više detalja o ovom enduro motociklu objavićemo u narednih par dana.

Yamaha MT07

Promene nisu zaobišle ni MT07 koji je takođe dobio agregat koji zadovoljava Euro5 emisioni standard.

Pored unapređenja na agregatu u vidu drugačijih injektora i usisnika za vazduh, MT07 dobio je snažnije kočnice, revidiran položaj vozača, ali i prelazak sa Bridžeston na Mišelin Road 5 gume. Značajno je i to što je MT07 dobio i novu LED svetlosnu grupu.

Uglavnom, na MT07 je ispravljeno sve ono što mu se zameralo na prethodnoj generaciji, pa sada možemo da kažemo da je potpuno opremljen.

Osim ovih modela, tu su još i Yamaha MT09, Tracer 7, skuteri TMAX 560 i XMAX300, kao i NMAX 125 i NMAX 155, o kojima više možete da saznate ovde.

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar