Volkswagen
Volkswagen Foto:EPA-EFE/Alex Plavevski

Volkswagen testira sledeću generaciju Passata u produkcijskoj karoseriji koja je i dalje maskirana. Međutim, sada su objavljene nove špijunske fotografije jednog od omiljenih porodičnih automobila u Evropi koje otkrivaju unutrašnjost vozila.

Budućnost Passata je bila pod znakom pitanja, ali sada se zna da će nova generacija verovatno biti predstavljena sledeće godine i kako je najavljeno isključivo u karavanskoj verziji. Ipak, očekuje se veliki broj promena, a prvu fotografiju koja otkriva izgled spoljašnjosti možete videti ovde.

Špijunska fotografija unutrašnjosti prikazuje kabinu koja je u potpunosti redizajnirana i koja ima moderniji izgled i više digitalnih gedžeta. Na centralnoj konzoli nalazi se masivni ekran poput tableta, koji je vrlo sličan onom kod Volkswagenovih ID modela. Kontrola funkcija klima uređaja je integrisana u isti modul. To nije baš najjednostavniji način za upravljanje temperaturom u kabini, ali se čini da se ova tehnologija širi među svim modelima Volkswagena zbog manjih troškova.

Još jedna velika promena u odnosu na odlazeći Passat je ručica menjača. Dok aktuelni model ima klasičnu ručicu koja se nalazi na centralnoj konzoli vrlo blizu naslona za ruku, brzine će se kod nove generacije menjati sa desne strane volana, što je rešenje na koje smo navikli od Mercedesa. Centralna konzola je na fotografiji prekrivena pa je teško reći šta se nalazi ispod.

Upravljač je drugačiji nego kod aktuelnog Passata, ali je tipičan za Volkswagen jer smo ga već videli u Golfu osme generacije i električnim modelima iz ID porodice.

Tu su tipke osetljive na dodir za kontrolu jačine zvuka, telefona i tempomata. Potpuno digitalna instrument tabla se može videti ispred upravljača. B9 generacija Passata će imati nešto veće dimenzije i proizvodiće se u Slovačkoj, zajedno sa sledećom generacijom modela Škoda Superb.

Očekuje se da će ova verzija postati poslednji Passat kojeg pokreću motori sa unutrašnjim sagorevanjem, a u ponudi na evropskom tržištu će biti dostupan samo u karavanskoj verziji. Električni ekvivalent, koji za sada nosi naziv Aero B, će biti dostupan u istom segmentu, ali najverovatnije samo kao sedan.

Bonus video: Koje su najveće opasnosti vožnje na dva točka i kakav je sad ovo Audi Q5?

Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar