Nakon 22 godine i 4,5 miliona prodanih primeraka stiže četvrto izdanje popularne Škode, prvo koje je duže od četiri metra i prvo na MQB-A0 platformi. Vreme sazrevanja kod Fabije znači dalji rast dimenzija, preuzimanje modernih tehnologija, ali i veći broj Simply Clever rešenja.
Sa 4.108 mm dužine (+111 mm) i čak 1.780 mm širine (+48 mm), Fabia sada nudi više prostora u kabini, ali i u prtljažniku, koji sada ima zapreminu od 380 litara, odnosno 50 litara više od prethodnika. Na početku prodaje dostupna su tri paketa opreme (Active, Ambition, Style), uz dodatak specijalnih First Edition i Monte Carlo verzija, koje dolaze naknadno.
Kako piše Index.hr, ponudu motora čini Evo generacija benzinaca u rasponu snage od 65 do 150 KS, gdje najjača verzija dolazi standardno sa DSG menjačem.
Dobra je vest da je zapremina rezervoara odličnih 50 litara što omugućava domet od bar 900 km. Koeficijent otpora vazduha iznosi 0,28 što je trenutno najbolje u segmentu, kako ističu u Škodi.
Od pametnih rešenja spomenućemo podesive usisnike vazduha, koji se pri većim brzinama zatvaraju, čime pri brzini od 120 km/h smanjuju potrošnju za 0,2 l/100 km. Isto tako, oblik kućišta retrovizora i točkova doprinose smanjenju potrošnje goriva.
Spomenimo da je sigurnosna oprema potpuna i uključuje do 9 vazdušnih jastuka, ali i brojne sisteme asistencije. Što se unutrašnjosti tiče, nudi se i digitalni kokpit kao i središnji ekran osetljiv na dodir, dijagonale do 9,2 inča.
Konkretne informacije vezane za dolazak na srpsko tržište i raspon cena biće objavljene naknadno. Za sada je poznato da u Nemačkoj ponuda kreće od 13.990 evra za osnovnu verziju.
Bonus video: Leteći automobil u Slovačkoj
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare