Foto:Shutterstock

Mnogi smatraju da će se po završetku pandemije korona virusa i po vraćanju proizvodnih tokova u normalu, cene novih automobila vratiti na staro, ali nažalost - nisu u pravu. Prema rečima analitičara, slobodno možemo da zaboravimo na povoljne cene novih automobila jer su ta vremena prošla.

Naime, zbog brojnih kriza koje su udarile na automobilsku industriju u proteklom periodu, nova vozila su se prodavala po prilično većim cenama, a pogotovo je nestašica mikročipova na to uticala. Uprkos tome što će se proizvodnja u drugoj polovini ove godine povećati, to ipak neće uticati na snižavanje cena novih automobila.

„Nećemo se vratiti na preterano visok nivo zaliha koje smanjuju marže novih vozila. Takođe, značajna sniženja mogu oštetiti brend“, rekao je izvršni direktor AutoNationa Mike Manley.

Štaviše, proizvođači u SAD, poput General Motorsa i Forda su najavali da planiraju da smanje proizvodnju i samim tim zalihe na prodajnim mestima i tako očuvaju veće profitne marže.

Kako dalje piše Auto Klub, istraživanje koje je sproveo Edmunds u SAD, otkrilo je da je 82,2 odsto potrošača platilo više od prosečne cene za svoje nove vozilo u januaru. Ovo je dramatična promena od 2021. kada je samo 2,8% potrošača platilo više. Sve ovo govori da će, posledično, i cene polovnih automobila dodatno rasti.

Redakcija Nova.rs je sredinom prošle objavila cene 10 najjeftinijih novih automobila u Srbiji, te tada bez 10.000 evra niste mogli ni da počnete da razmišljate o kupovini. Cene najpovoljnih modela kod nas pogledajte ovde.

Kako će se stvari odvijati na srpskom tržištu saznaćemo već u maju, za kada je zakazan sajam automobila u Beogradu, prvi posle 2019. godine.

Bonus video: Jeftiniji od rivala i u full opremi – vozili smo Ford EcoSport

Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram

Tagovi

Komentari

Svi komentari (7)