Podeli
Foto: Autocar

Ljubitelji V8 motora, spremite maramice za suze. Sportska limuzina Mercedes-AMG C63, koja se očekuje 2022. godine, imaće više od 550 KS, ali iz elektrifikovanog dvolitarskog motora sa četiri cilindra. Kratko i jasno, iz AMG-a ovim potezom poručuju da će snažni V8 zameniti hibridom…

Kako prenosi Autocar, sa trećom generacijom modela “C63” iz AMG-a šalju jasnu poruku da se prilagođavaju savremenim zahtevima, tako što će snažni V8 agregat zameniti naprednim četvorocilindarskim hibridnim pogonom, koji razvija više od 500 KS.

Ovakvi potezi proizvođača snažnih mašina direktno imaju veze sa strožim evropskim normama zbog zagađenja, pa će slična sudbina zadesiti sve one koji žele da opstanu.

Novi “C63” biće prvi od brojnih AMG modela koji će dobiti svoje elektrifikovane verzije sa pokretačkom snagom u vidu dvolitarskog M139 agregata.

Foto: Autocar

Što se tiče novog četvorocilindarskog motora, on se u konvencionalnom izdanju nalazi u AMG modelu “A45” i isporučuje 420 KS. Njegov “blizanac” biće elektrifikovan i planira se za pokretanje novog “C63”.

Foto: Autocar

Saznajte još:

Osim toga, spekuliše se da će ovaj motor imati svoje mesto u “C43” modelu i to umesto trolitarskog V6.
Motor M139 će usvojiti 48-voltni sistem, sličan onom iz trolitarskog M256 motora, poznatog iz “CLS 53” i drugih AMG modela.

Zna se da će EQ Boost hibridna jedinica biti uparena sa devetostepenom MCT transmisijom i da će koristiti napredniji sistem rekuperacije energije.

Foto: Autocar

Kako bilo, novi “C63” nudiće se kao limuzina, kupe i kabriolet.

Kako vidimo na prvim špijunskim fotografijama, AMG-ov model sa pogonom na svim točkovima, čiji su glavni rivali “audi RS4” i BMW M3, već je u poodmakloj fazi razvoja. Zadržan je dizajn sličan restilizovanoj “E-klasi”.

I, kako se vidi, makar se nije odustalo od agresivnosti u izgledu, s obzirom na tužne vesti o “downsizing-u” agregata.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar