Od januara do septembra ove godine Škoda je ukupno isporučila 721.900 automobila i ostvarila profit od 469 miliona evra. U Istočnoj Evropi isporučeno je 24.700 “škoda”, a globalno su najtraženiji modeli bili “octavia” i “karoq”.
Tek u trećem kvartalu ove godine Škoda se, takoreći, donekle izvukla. Naime, usled pandemije virusa korona i činjenice da Škodine fabrike nisu radile 39 dana, prva dva kvartala su bila za zaborav.
Ipak, popuštanje mera u trećem tromesečju, dovelo je i do skoka prodaje. Tako češki brend za sada posluje stabilno. Štaviše, u septembru je isporučeno 104.600 vozila, što je za 2,6% više nego prošle godine.
Međutim, sa ukupno 721.900 vozila, Škoda beleži pad od 21% u odnosu na prošlu godinu kada je isporučila 913.700 vozila.
Što se tiče istočno-evropskog tržišta, sa 27.400 vozila zabeležen je pad od 26,2% u odnosu na isti period prošle godine, kada je ovaj prizvođač isporučio 37.200 automobila.
Za sada je kompanija fokusirana na kratkoročne ciljeve, u kojima je jedan od glavnih igrača i prvi Škodin SUV na struju – “enyaq iV”, od koga se mnogo očekuje.
Pogledajte spisak modela i broj primeraka koje je Škoda prodala u prvih devet meseci ove godine, gde je još jednom jasno vidljiva popularnost krosovera. U pregledu dajemo i procenat rasta, odnosno pada za svaki model u odnosu na isti period lane:
Octavia (189.400; -29.6%)
Karoq (96.500; -13.2%)
Kodiaq (96.300; -20.2%)
Kamiq (90.600; +154.5%)
Fabia (77.600; -44.4%)
Superb (61.000; -20.8%)
Rapid (54.300; -50.5%)
Scala (46.300; +120.9%)
Citigo (prodaja samo u Evropi: 9.900; -)
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: