Foto: Ferrari/Promo

Volimo kada u Ferariju odluče da snažnom sportskom modelu podare još “konja” i opreme ga tehnologijama koje će omogućiti još bolju dinamiku vožnje. Naslađujemo se podacima koji kažu: V8, 3,8 litara, 612 KS i 760 Nm. Novi “ferrari portofino” je dovoljno unapređen da “zaradi” poznatu oznaku “M”, kojom italijanski proizvođač obeležava modele koji su značajno napredovali u smislu performansi.

Najviše izmena je obavljeno ispod kože GT spajdera sa znakom Ferarija. Tako je “Portofino M” dobio redizajnirani agregat, potpuno novi menjač i pet režima vožnje, među kojima i “race” mod, što je prvi put ikada u nekom GT spajderu iz Maranela.
Mnogo više sportski nastrojen od svog prethodnika, “portofino M” nudi impresivnu stabilnost tokom brze vožnje, ali i poboljšane komforne funkcije, u vidu više mesta u kabini, grejanim sedištima i tome slično.

Foto: Ferrari/Promo

Najveća novost svakako se odnosi na V8 turbo agregat, zapremine 3,9 litara koji sada razvija 612 KS pri 7.500 o/min, odnosno oko 20 KS više nego kod prethodnog “portofino” modela. Umesto sedmostepenog menjača, tu je sada potpuno novi sa osam stepeni prenosa i dvostrukim kvačilom. Sa oko 1.600 kg, “portofino M” do 100 km/h stiže za 3,45 sekundi, a najveća brzina je 320 km/h.

Saznajte još:

Takođe, geometrija čitavog izduvnog sistema je promenjena, a novi je ovalni oblik koji doprinosi još boljem zvuku motora. “Portofino M” je dobio pet različitih režima vožnje (manettino) koji mu omogućavaju još više kontrole i trakcije u različitim uslovima, pogotovo u “race” modu, odnosno onom namenjenom za trkačku stazu. Osim ovog, novi GT spajder raspolaže i sa režimima za mokru podlogu, za komfornu vožnju, kao i sportskim, ali i ESP off modom.

Kada je reč o izmenama eksterijera, one se ogledaju u agresivnijem izgledu prednjeg branika, kog krase novi usisnici vazduha, a tu je i ventilacija iza prednjih točkova vrlo upadljivog dizajna. Maska hladnjaka ima nove aluminijumske delove, a pozadi se ističu četiri izduvne cevi i redizajnirani dufizor koji može biti i od karbona.

Foto: Ferrari/Promo

U kabini odiše pravi GT duh modela, a ima i više mesta za putnike. Sedišta koriste novu tehnologiju i njihova struktura je od magnezijuma, a punjenje od gušćeg materijala, pa istovremeno obezbeđuju udobnost i više mesta u kabini. Moguće je birati i trozonsku klimu za sedišta, koja obuhvata i grejanje vrata prilikom vožnje sa otvorenim krovom tokom hladnijih dana.

Foto: Ferrari/Promo

Ispred vozača je digitalna instrument tabla u čijem centru je veliki obrtomer, a na raspolaganju je i 10,25-inčni ekran multimedije. Prodaja „portofina M“ počinje sredinom sledeće godine, a cena će biti viša od 200.000 dolara.

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar