Serije 3, BMW 3, auto, automobil
Foto: BMW

Vreme za redizajn aktuelne BMW-ove Serije 3 je došlo, a iznenađenje je to što je bavarski proizvođač odlučio da u ovoj "rundi" nova "trojka" ne dobije veliku vertikalnu masku hladnjaka kakvu znamo sa M3 i M4 modela, a koja je predmet žustrih rasprava.

Od novina kompaktna limuzina dobila je nešto upadljiviji i agresivniji prednji branik, nova LED svetla kao i nove točkove.

Pogledajte galeriju:

Serije 3, BMW 3, auto, automobil Serije 3, BMW 3, auto, automobil
Serije 3, BMW 3, auto, automobil Serije 3, BMW 3, auto, automobil
Serije 3, BMW 3, auto, automobil Serije 3, BMW 3, auto, automobil
Serije 3, BMW 3, auto, automobil Serije 3, BMW 3, auto, automobil

Ipak, najveće izmene desile su se u kabini, pa je očekivano stil koji dominira vrlo sličan onom kakav smo videli u e-limuzini i4.

Serije 3, BMW 3, auto, automobil
Foto: BMW

Kroz implementaciju Curved Displaya, zakrivljenog ekrana Serija 3 donosi i najnoviju generaciju iDrive8 operativnog sistema. Ovaj zakrivljeni ekran zapravo su dva ekrana – 12.3-inčni ispred vozača i 14.9-inčni centralni, orijentisan prema vozaču.

Od motora u ponudi su benzinci, dizelaši, ali i i plug-in hibridne verzije, raspona snage od 150 do 374 KS.

Osnova ponude 318i sa 2.0 turbo motorom od 156 KS, zatim 320i sa 184 KS, kao i 330i s 245 KS i 400 Nm.

Top model je M340i xDrive s 3.0 šestcilindrašem, a između su se smestili 320e i 330e plug-in hibridi s 204, odnosno 292 KS, piše Index.hr. I ponuda dizelaša ostaje bogata. Kreće s 318d (150 KS i 320 Nm), pa dalje preko 320d (190 KS i 400 Nm) do 3.0 opcija iza oznaka 330d (286 KS i 650 Nm) i M340d xDrive (340 KS i 700 Nm). Pogon može biti pozadi, kao i xDrive dok se snaga standardno šalje na točkove putem automatskog menjača.

Serije 3, BMW 3, auto, automobil
Foto: BMW

Prodaja kreće u julu, a cene će očekivano biti više. Tako najjeftiniji 318i u Nemačkoj kreće od 43.900 evra, što je nekih 10% više u odnosu na još uvek aktuelno izdanje.

Bonus video: Neću da izađem iz ovog automobila – ekskluzivni test BMW M240i modela

Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar