Saobraćajni zakoni u Kaliforniji su vrlo oštri prema glasnim automobilima, jer je prag dozvoljene buke 95 decibela. Ipak, jednog vozača Hyundaija policija je zaustavila i kaznila zbog prevelike buke, iako se radi o fabričkom primerku koji nije dodatno modifikovan.
Kao i većina novih vozila, Hyundai Elantra N nudi nekoliko različitih modova vožnje, a jedan od njih je i N mod, koji između ostalog, čini da se dvolitarski motor čuje nešto bučnije.
Ipak, to je bilo previše buke za jednog policajca u Kaliforniji koji je poslao vlasnika Hyundaija na zvanično testiranje nivoa buke, a rezultati su pokazali da je Elantra N proizvodila 98 decibela, što je više od dozvoljenog. Sada, vlasnik ne može da vozi svoj Hyundai dok se problem ne reši, ali s obzirom da se radi o novom automobilu koji je nedavno sišao sa proizvodnih traka, ne postoji ništa šta može da se popravi.
Situacija je prikazana u video snimku koji se širi društvenim mrežama, a policajac nije želeo da čuje izgovore vozača koji je tvrdio da se radi o fabričkom modelu koji nije prepravljen. Umesto toga, registracija mu je suspendovana, a rečeno mu je da se uputi kod dilera koji treba da reši ovaj problem.
Prema rečima policajca koji je imao dosta agresivan pristup, popravka će koštati oko 7.000 dolara, a tek nakon eliminacije svih modifikacija, vlasnik ovog Hyundaija može ponovo da testira buku svog automobila, a predložio je vozaču i da tuži dilera.
Paradoks nastaje tek nešto kasnije, kada je vlasnik Elantre N otišao kod dilera, a s obzirom da nije bilo nikakvih modifikacija koje bi mogle da se uklone, automobil je ostao u istom stanju, pa samim tim vozaču nije bilo dozvoljeno da ga ponovo testira na buku. S obzirom da ne može da se testira, ne može ni da se vozi, a Hyundai je saopštio da zajedno sa klijentom radi na ovom slučaju.
Bonus video: Vozili smo Hyundai Venue, jedan od najpovoljnijih krosovera kod nas