Foto:Rimac

Sa elektropogonom, mnogi automobili su dobili neverovatno ubrzanje, ali izgleda da će granice mogućeg tek biti oborene. Glavni programski inženjer Rimac Nevere pričao je o ovoj temi i najavio da će električni hiperautomobili od 0 do 100 km/h ubrzavati za manje od sekunde.

Rimac Nevera od 0 do 100 km/h ubrzava za 1,85 sekundi, a ta činjenica znači da definitivno dostižemo granice onoga što ljudsko telo može udobno da podnese kada se radi o ubrzanju automobila sa vrhunskim performansama. Upravo se zato i postavlja pitanje, gde to sve vodi?

Povodom ove teme, novinar portala The Drive Chris Tsui razgovarao je sa Matijom Renićem, glavnim programskim inženjerom Rimac Nevere. Na pitanje da li su u budućnosti zaista moguća ubrzanja od 0 do 100 km/h za jednu, ili čak pola sekunde, Renić je dao vrlo jednostavan i jasan odgovor:

„Ispod jedne sekunde“, rekao je Renić.

Foto: Promo

Kada se to stavi u kontekst, Renićev odgovor o teoretskom maksimalnom mogućem ubrzanju budućih električnih hiperautomobila, u principu znači da bi oni bili čitavu sekundu brži od Nevere do „stotke“. Uzevši u obzir da je ubrzanje hrvatskog hiperautomobila i sada suludo brzo, čini se da je takav i tempo kojim se kreće napredak u industriji električnih hiperautomobila.

Međutim, Renić tvrdi da Nevera nije napravljena samo za suludno ubrzanje i hvalisanje na pisti, već kao kompletan automobil za vozača koji je istinski ugodan za vožnju. „Iskreno, auto je vrlo brz. Jako smo ponosni na brojke, ali Nevera je više od toga. To nije poni sa jednim trikom, nije dragster sa kojim se odvezeš na pistu i napraviš najbolja vremena, i to je to. Automobil je vrlo složen, što vam pokazuje šta automobilska tehnologija može da učini u budućnosti. Rimac Nevera je vrlo upotrebljiv i prijateljski raspoložen automobil iz ugla korisnika“, objasnio je Renić.

Kako prenosi zimo.dnevnik.hr, novinar portala The Drive, Chris Tsui, na kraju je zaključio da bi iz bezbednosnih razloga, Bugatti Rimac mogao da drži previše samouverene tehničke direktore podalje od pokušaja tako suludih performansi.

Bonus video: Tri najčešće greške pri pakovanju stvari u auto

Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare