Šta možeš da učiniš kad se prejedeš

Fitnes i ishrana 09. apr. 202107:29
Podeli:
prejedanje
Foto: maximimages.com / Alamy / Profimedia

Svima nam se povremeno dogodi da unesemo veliku količinu hrane u organizam. Prejedanje je nešto čemu se najčešće prepuštamo u dane vikenda i tokom praznika. Srećom, tu je dobra ideja - šta posle.

Kao posledica prejedanja najčešće se javlja težak i prilično neprijatan osećaj.

Prosečni želudac može da primi jednu do dve manje šolje hrane, navodi OSF Healthcare. Ali ponekad pojedemo mnogo više od toga. Srećom, postoje nešto što možemo da učinimo kako bi se osećali bolje, piše Insider.

Pročitajte još:

Prva stvar na tom spisku je odlazak u šetnju.

Iako nakon prejedanja možete da osetite snažnu potrebu da legnete na kauč, to nije dobra ideja. Ležanje može da poveća mogućnost pojave problema sa varenjem i gorušice.

Zbog toga je šetnja, makar trajala pet ili deset minuta, najbolji izbor. Hodanje stimuliše varenje i može da pomogne da uravnotežite nivo šećera u krvi.

„Šetnja pomaže u regulaciji varenja“, potvrdila je i dr Kristen Smit.

Ispijanje vode može da pomogne u sprečavanju zatvora, ali i kod ispiranja viška natrijuma koji ste verojatno konzumirali sa većom količinom hrane.

Takođe je važno da izbegavate gazirana pića koja mogu da dovedu do nadutosti.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar