Foto: Patrick T. Fallon / AFP / Profimedia

Društvenim mrežama širi se obiman dokument u vidu saopštenja koje PR firma NFL zvezde Trevisa Kelsija treba da objavi kada 28. septembra on i pop pevačica Tejlor Svift raskinu. Internet zajednica podeljena je oko pitanja - da li je posredi veoma dobro razrađena šala, lažna vest ili je cela njihova veza bila poslovni ugovor koji je, pre svega Kelsiju, doneo mnogo novca i unosnih ugovora.

Dokument pod nazivom „Sveobuhvatni medijski plan za odnose s javnošću Travisa Kelsija nakon raskida sa Tejlor Svift“ od strane Full Scope PR-a postao je viralan na Reditu pre nego što se proširio na druge sajtove početkom ove nedelje, piše Forbs.

PROČITAJTE JOŠ

Za nekoliko stranica dugačak PR plan tvrdi se da je nacrt Kelsijevu izjavu.

U dokumentu se navodi cilj da se „upravlja i ublažiti posledice raskida između Trevisa Kelsija i Tejlor Svift, te da Kelsi zadrži pozitivan imidž u javnosti, da se minimizira negativna medijska slika, i da on može da nastavi da gradi svoj lični i profesionalni brend“.

U dokumentu se kaže da njegov tim planira da objavi zvaničnu izjavu o raskidu 28. septembra, navodno „tri dana nakon raskida, kako bi se omogućilo da se početno ludilo medija smiri“.

U planu se navodi primer izjave, kaže se da će Kelsi obaviti odabrane intervjue sa medijskim kućama kao što su ESPN, Veniti Fer i Pipl Magazin, i uključuje tačke razgovora, kao što je isticanje „njegovog poštovanja prema Tejlor Svift i zajedničke odluke da se raziđu“.

Međutim, PR agencija kaže da ovaj dokument nije verodostojan i da niko ko radi za agenciju nije imao nikakve veze sa njim, te da pravni tim kompanije istražuje ko je nezakonito koristio logo agencije i predstavljao se kao zaposleni firme.

Originalna Redit stranica koja je podelila objavu je od tada uklonjena.

Kelsi i Svift su bili javno povezani prošlog septembra nakon što se Sviftova pojavila na utakmici Kanzas Siti Čifsa kako bi navijala.

Kelsi je prvi put sugerisao da je zainteresovan za Sviftovu u julu u svom popularnom podkastu „Nju Hajts“, gde je rekao da je napravio narukvicu sa svojim brojem telefona da bi je dao Sviftovoj nakon što je video njen nastup na Eras turneji.

Fanovi su shvatili njeno pojavljivanje na utakmici u septembru kao potvrdu glasina da se zabavljaju.

Njihova veza je izazvala medijsku pomamu, koju je sam NFL kapitalizovao. Brendovi su lansirali robu u vezi sa parom i sve je dovelo do porasta gledanosti utakmica ove lige, jer sada su utakmice pratile i tinejdžerke, i druga publika koja inače ne prati NFL.

Od tada, Sviftova je prisustvovala nekolicini drugih utakmica Čifsa (uključujući Super Boul u Las Vegasu), a Kelsi pratio, pa čak i učestvovao, na njenim prekookeanskim Eras nastupima.

Iako već poznat u NFL svetu, zahvaljujući ovoj vezi Kelsijeva popularnost t je naglo porasla prošle godine.

On je potpisao veoma isplative ugovore sa Fajzerom, Eksperianom i Kempbel supom. Učestvovao je u objavljivanju dokumentarca usredsređenog na njegovog brata Trevisa, nazvanog „Kelsi“ i, naravno, na njegovu vezu sa pevačicom.

Kelsi, koji je čitavu karijeru igrao za Kanzas Siti Čifse, napravio je velike korake u brendiranju i glumi u poslednjih godinu dana, pored toga što je privukao velike sponzore.

Nenadano se pojavio u uvodnom skeču „Saturday Night Live“ o maniji oko njegove veze sa Sviftom u oktobru, a u maju je objavio da je dobio svoju prvu glumačku ulogu u FKS seriji „Grotesquerie“.

Prošlog meseca je najavljeno da će glumiti u akcionoj komediji iz Lionsgate-a pod nazivom „Loose Cannons“ i da će se pojaviti u filmu „Happy Gilmore 2“.

Tejlor Svift je ranije bila šest godina u vezi sa engleskim glumcem Džoom Alvinom i ta veza je uglavnom bila veoma privatna.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar