Squid game Foto: YOUNGKYU PARK / AFP / Profimedia

Serija "Bridgerton" više nije najuspešnija Netfliksova serija svih vremena. Na tronu ju je zamenila korejska serija "Squid Game", a Netflix je potvrdio da je tu seriju pratilo čak 111 miliona korisnika, čime je i zvanično oboren rekord gledanosti.

PROČITAJTE JOŠ

Od početka prikazivanja, 17. septembra, drama o preživljavanju od devet epizoda zauzela je prvo mesto na popularnim Netfliksovim TV lestvicama u 94 zemlje, uključujući Sjedinjene Američke Države, Veliku Britaniju, Francusku i mnoge druge zemlje širom sveta.

Konkretno, u SAD je „Squid Game“ postala prvi sadržaj koji nije na engleskom jeziku, a koji je ostao na prvom mestu 21 dan zaredom.

„Otkako je Netflix pokrenuo svoju korejsku uslugu 2015. godine, cilj nam je bio da prikažemo kvalitetan sadržaj korejske proizvodnje onima koji vole korejske serije širom sveta“, rekla je Kim Minjang, potpredsednica za sadržaj u azijsko-pacifičkoj regiji, isključujući Indiju.

„‘Squid Game’ nam je pomogla da ostvari san“, rekla je.

Radnja serije „Squid Game“, koju je režirao i napisao Hvang Donghjuk, prikazuje stotine ljudi koji se takmiče u smrtonosnim verzijama korejskih dečjih igara kako bi osvojili novčanu nagradu od 38,5 miliona američkih dolara.

Haštag #squidgame na društvenoj mreži TikTok ima više od 22 milijarde pregleda.

Bonus video

Nenad Jezdić: Konačno sam dobio šansu da budem emotivan i ranjiv

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk i Tviter.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare