Foto: Promo/SNS

Srpska napredna stranka objavila je dva dana pred početak predizborne tišine i četiri dana do održavanja parlamentarnih, pokrajinskih i lokalnih izbora, novi spot pod sloganom "Nemojte ostati u prošlosti, glasajte za budućnost". U spotu kome su prikazane zanimljivi scenariji za one koji odluče da bojkotuju izbore. Od haosa na ulicama, preko gubitka posla, do povratka u doba dinosaurusa.

Objavljeni spot na osnovu teme koju prikazuje ima za cilj da animira sve one koji glasaju za SNS da izađu u nedelju na izbore, kao i one koji su neodlučni da daju glas za SNS jer u protivnom, kako je navedeno u spotu, ako ne glasaju na vlast će doći navodno „ujedinjena opozicija“, koja bi onda preuzela vlast.

U nastavku spota se navodi crni scenario koji bi usledio kad bi ta navodna „ujedinjena opozicija“ preuzela vlast. Pa bi tako, navodi se u spotu, ekonomija propala, ljudi bi poludeli, a u pozadini idu scene haosa na gradskim ulicama, gde ljudi vrište, dok sve to posmatra muškarac na kauču koji izbezumljeno gleda šta se oko njega dešava, a voditeljka govori da je on glavni krivac za sve jer nije glasao.

 

U nastavku sledi poruka, da kad ekonomija propada, onda se gubi i posao, pa taj isti muškarac na sofi sad sedi na autobuskoj stanici i „roni suze“ dok kiša lije i nariče da je: „napravio veliku grešku“. Odjednom postaje beskućnik koji nema para da plati kiriju, ali zato naprasno dobija spasonosno rešenje da napravi vremeplov, da se vrati nazad kroz vreme, a da pri tome ponovo napravi grešku i vrati se u daleku prošlost gde ga pojede dinosaurus.

Na kraju spota, da bi građani izbegli da ih pojede dionsaurus, imaju opciju da izađu na izbore i glasaju za budućnost i Aleksandra Vučića.

Podsetimo, Savet REM-a je izdao saopštenje nakon uvida u programe TV N1 i Nova S i naložio svim pružaocima medijske usluge da obustave prikazivanje četiri verzije političkih oglasnih poruka koje pozivaju na bojkot – „Jedini način da ne glasaš za režim je da ne glasaš“. Radi se o predizbornim spotovima koje je REM prethodno takođe zabranio pozivanjem na navodnu neovlašćenu upotrebu ličnog dobra u oglašavanju, te zbog navodnog podsticanja diskriminacije. Nakon što je naručilac izmenio spot i umesto reči “Vučić” koristio reč “režim”, ti prethodni argumenti više nisu stajali, pa je spot emitovan u izmenjenom obliku.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare