Ovo su televizije koje su dobile najviše para od Vučića

Politika 02. jul 202220:52 > 21:14
Podeli:
Foto: Printscreen

U kampanji za predsedničke izbore Aleksandar Vučić potrošio je oko šest miliona evra, a najveći deo potrošio je na medijsko oglašavanje. Samo za emitovanje spotova na televizijskim stanicima izdvojio je 3,9 miliona evra, neuporedivo više od ostalih. Od njegove kampanje ubedljivo je najviše prihodovala TV Pink.

Aleksandra Vučića i u redovnim okolnostima gotovo svakodnevno gledamo i slušamo, hteli mi to ili ne. U kampanji je za to izdvajao ogromne sume novca.

Prema zvaničnim podacima, objavljenim u finansijskim izveštajima o troškovima izborne kampanje, predsednički kandidat SNS je na oglašavanje potrošio 559.082.635 dinara ili 4,7 miliona evra. Od tog iznosa, najviše je potrošeno na emitovanje spotova na televizijama.

Ubedljivo najviše novca otišlo je na televiziju sa koje se gotovo redovno obraća javnosti. Od njegove kampanje TV Pink je ukupno zaradila 177.420.622 dinara ili oko 1,5 miliona evra.

Neuporedivo manje novca izdvojio je na reklamiranje na RTS-u - 77.776.128 dinara ili oko 660.000 evra, a sličan iznos izdvojen je i za TV Prvu 76.563.213 dinara ili oko 649.000 evra.

Potom sledi TV Hepi, koja je na ime oglašavanja kandidata Aleksandra Vučića zaradila oko 24 miliona dinara, dok je B92 prihodovala 18,1 milion dinara. Vučić se oglašavao i na Studiu B (11,7 miliona dinara), televiziji Kurir (10,8 miliona dinara), kao i na lokalnim i regionalnim TV stanicama, na šta je potrošeno ukupno 68,9 miliona dinara.

Daleko manje novca od kampanje lidera SNS zaradili su štampani mediji - svi zajedno 73.022.238 dinara ili oko 620.000 evra. Najviše je leglo na račun dnevnog lista “Kurir”, oko 15,5 miliona dinara, a zatim sledi “Informer”, koji je zaradio 13,3 miliona, a potom “Novosti” koje su po tom osnovu prihodovale oko 12,2 miliona dinara.

Vučić se reklamirao i u “Srpskom telegrafu” i “Politici” ( zaradili po 9 miliona dinara), kao i u “Blicu”, gde je oglašavanje platio oko 6,9 miliona dinara. Na oglase u listu “Alo” potrošio je 4,2 miliona, a u novosadskom Dnevniku 2,2 miliona dinara.

Deo novca iz kampanje lidera SNS otišlo je na marketinške agencije i istraživanja javnog mnjenja.

Kada je reč o marketinškim agencijama, i na ovim izborima je dobar deo posla odradila kompanija “Moskito”, koja je na tom poslu zaradila blizu 60.000 evra ili oko sedam miliona dinara. Tu su i dve firme - “Minakord media”, koja je u vlasništvu Željka Joksimovića i Minje Grčić, kao i “Tačno doo”, koja je u vlasništvu Joksimovićevog “Minakorda” i RTV Pančeva Radojice Milosavljevića. Te dve firme imale su za zadatak “praćenje predsedničkih izbora” i plaćeni su oko 244.000 evra.

Među prijavljenim istraživačima javnog mnjenja jedino se pominje agencija “Ipsos Stratedžik marketing”. U finansijskom izveštaju o troškovima kampanje navodi se da je “Ipsosu” za posao javnomnjenjskog istraživanja plaćeno 5.272.884 dinara ili oko 45.000 evra.

BONUS VIDEO Biljana Stojković o svojoj (ne)prepoznatljivosti u javnosti

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar