Foto:Vesna Lalić/Nova.rs

Zamenik gradonačelnika Goran Vesić rekao je da je uspostavljanje linija noćnog prevoza putnika planirano posle 1. juna.

Prema zajedničkim procenama grada i prevoznika uspostavljanje noćnih linija nije još uvek opravdano s obzirom da se njihovo finansiranje vrši iz sredstava ostvarenih prodajom karata u vozilu, odnosno direktno je zavisno od broja prevezenih putnika, rekao je Vesić, a preneo Beoinfo.

On je dodao da sve analize pokazuje da se ni na dnevnim linijama ne pojavljuje očekivani broj korisnika, što je utvrđeno praćenjem i snimanjem popunjenosti vozila na terenu, tako da se ne može očekivati dovoljan broj putnika na noćnim linijama.

Danas je uspostavljen prevoz putnika na četiri minibus ekspres linije.

To su linije E1 (Ustanička – Blok 45), E2 (Petlovo brdo – Trg Republike), E6 (Mirijevo 4 – Novi Beograd /Blok 45/) i E9 (Kumodraž – Studentski trg).

Vesić je rekao da će Linija A1 (Trg Slavija – Aerodrom „Nikola Tesla”) biti uspostavljena po otpočinjanju putničkog saobraćaja na Aerodromu „Nikola Tesla”.

Zamenik gradonačelnika je podsetio da je od 8. maja, javni linijski prevoz na teritoriji grada Beograda ponovo uspostavljen na 469 autobuskih linija, od čega su 153 gradske i 316 prigradske i lokalne linije, sedam tramvajskih, pet trolejbuskih linija i na jednoj eko liniji (Eko 1).

Ponovo je uspostavljeno pet tramvajskih linija 6, 7, 9, 12 i 14. Ove linije održavalo je 1.058 vozila, to jest 916 autobusa, 74 tramvaja, 64 trolejbusa i 4 elektrobusa na gradskim linijama i 234 autobusa na prigradskim i lokalnim linijama. Na linijama na kojima je u špicevima primećeno više putnika dodata su vozila tako da od 13. maja saobraća dodatnih 55 vozila, od kojih je 49 autobusa i šest trolejbusa. Od 9. maja ponovo radi i „Vrabac servis“ koji saobraća u pešačkoj zoni u centru grada.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar