izbačeni putnici

Redakciji portala Nova.rs javio se Ognjen Lukić koji je sinoć na aerodoromu Nikola Tesla doživeo krajnje neprijatno iskustvo kada je izbačen sa leta, sa suprugom i detetom. Naime, on je ušao u verbalni sukob sa stjuartom koji radi za avioprevoznika "Vizer", kojim je trebalo da otputuju u Barselonu.

Prvi kontakt sa osobljem Vizera, koje je, kako kaže, bilo ekstremno neprofesionalno, bilo je kada im nisu dozvoli da unesu dečja kolica u avion, iako su kolica uredno bila prijavljena kao „cabin bag“.

„Nisu nam objasnili ni zbog čega je tako, već samo da kolica moraju da idu napolje. I to je u redu, samo što su bili neverovatno neprofesionalni i neljubazni. Nakon toga, kada sam im rekao da su kolica ostala napolju, prišao mi je stjuart koji se predstavio kao Marko, uneo mi se u lice i rekao da pilot ne dozvoljava da se kolica unesu u avion. Kolica su ostavljena ispred aviona 10 minuta pre toga, i član kabinskog osoblja je to znao, ali mi se bez obzira na sve unosio u lice. Rekao sam mu da to ne radi i da se odmakne od mene“, objašnjava sagovornik Nova.rs.

On dalje navodi da mu je nakon 15 minuta isti stjuart ponovo prišao i rekao mu da su izbačeni sa leta.

„Kada su se svi već ukrcali, ponovo mi prilazi i govori da smo izbačeni sa leta, da kapetan ne želi da nas vozi. Pozvao je policiju koja nam je saopštila da moramo da napustimo avion“, priča Ognjen.

Naš sagovornik dalje navodi da Vizer nema šalter na beogradskom aerodoromu, da nemaju kol centar, i da sve upućuju na mejl.

Beogradski aerodrom Nikola Tesla Foto:Vesna Lalić/Nova.rs

„Izbace te sa leta, nemaju nikog kome možemo da se obratimo, upućuju nas na mejl, a onda na sve to, policija neće da uzme izjavu od mene, neće da mi da ime pilota, ime stjuarta… Policija nas na kraju izbacuje sa terminala i šalje na šalter „Vizera“, ali to nije šalter već skaj parter. To je neki njihov operater koji ne može nikako da nam pomogne, niti da bilo šta učini. Odatle me policija šalje u kriminalističku policiju na aerodromu“, priča sa nevericom Lukić.

Ističe da su mu u kriminalističkoj policiji rekli da oni nemaju ama baš nikakve nadležnosti u ovom slučaju, te da im nije jasno zbog čega ga je granična policija poslala kod njih.

„Tako su nas išetali po čitavom aerodoromu. Avion je trebalo da poleti u 18.15, poleteo je u 19h, a mi smo nakon dva i po sata izašli sa aerodroma i vratili se kući“, priča Ognjen.

On objašnjava da ne mogu da traže povraćaj novca, da su karte takve da ne mogu da se refundiraju i da im niko nije rekao koja su njihova prava.

„Neka su oni mene izbacili po proceduri, prihvatam. Ali zašto su izbacili supugu i dete?“, pita se Lukić.

Naš sagovornik ističe da je komapniji Vizer podneo žalbu, i pokušao reklamaciju, ali da link za istu ne radi. Dodaje i da od njih zahteva da mu odgovore da li je prekoračen nivo bezbednosti osoblja i drugih putnika, da li je način komunikacije kabinskog osoblja bio primeren, te da li je pilot imao dovoljna saznanja o verbalnoj raspravi da bi doneo takvu odluku.

Ognjen naglašava da će pokrenuti sve prave radnje u cilju zaštite svojih prava.

Portal Nova.rs kontaktirao je kompaniju Vizer u vezi sa ovim slučajem, međutim, do objavljivanja teksta nisu odgovorili na naša pitanja.

***

BONUS VIDEO: Izbacivanje putnika iz Crne Gore, iz aviona u Švedskoj

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare