Foto: NOVA S

O tome ko je na najbolji način iskoristio kampanju za predstojeće izbore, koja je bila specifična zbog situacije sa koronavirusom, u emisiji "Među nama" govorili su politički analitičar Dejan Vuk Stanković i profesor na Fakultetu političkih nauka u Beogradu Čedomir Čupić.

Govoreći o tome kako je tekla politička kampanja, Stanković je podvukao da je svaka politička stranka koja učestvuje na izborima više težila da predstavi svoj individualan politički program.

„Svako se fokusirao na ono što smatra da su glavne karakteristike njegovog programa, koja rešenja nudi“, rekao je politički analitičar.

Stranke na vlasti su, kako je rekao, težile tome da vode pozitivnu kampanju u kojoj ističu pozitivne rezultate iz portikle četiri godine ili ono što bi moglo da se očekuje.

„Što se tiče opozicionih partija koje izlaze na izbore, one su takođe išle ka tome da sebe predstave u što pozitivnijem svetlu“, rekao je Stanković.

Po pitanju bojkot kampanje, izneo je stav da je ona sa prestankom štrajka glađu lidera „Dveri“ Boška Obradovića prestala da postoji.

Čupić je naveo da se ova kampanja sa aspekta izbora ne može ni procenjivati, jer za nju nisu postojali uslovi.

„Ovi izbori su već davno rešeni, onog momenta kada su raspisani“, rekao je on i dodao:

„Vlast nije prihvatila temeljan i ozbiljan razgovor gde bi došli do uslova koji su potrebni da bi jedna izborna kampanja bila demokratska.“

Naveo je da se u ovoj kampanji video samo predsedik Srbije Aleksandar Vučić, dok su čak i njegovi koalicioni partneri ostali nevidljivi.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar