Goran Vesić je danas potvrdio ono što Stranska slobode i pravd tvrdi od starta - da plan naprednjačkog metroa nije posao veka, već pljačka veka, saopštila je ta stranka.
Kako su naveli, iako su Siniša Mali i Vesić tvrdili da će beogradski metro koštati koliko i onaj u Sofiji, a to je 45 miliona evra po kilometru, cifra od 4,4 milijarde evra, koju je zamenik gradonačelnika danas izneo, podrazumeva da bi kilometar koštao 110 miliona evra.
„Dodatak na cenu od 65 miliona evra po kilometru je čak i za naprednjačke standarde neverovatan“, naveli su iz SSP.
Oni su naveli da je Skupština grada Beograda 2011. godine, glasovima i vlasti i opozicije jednoglasno usvojila projekat metroa čija bi prva linija povezivala Zemun i Ustaničku ulicu, a druga Vidikovac i Karaburmu, koji bi koštao 2,2 milijarde evra.
„Metro bi bio finansiran sredstvima evropskih banaka, EBRD i EIB, kao i novcem francuske Vlade, a gradile bi ga firme koje bi posao dobile na medjunarodnom tenderu“, naveo je SSP.
Jedina dobra vest, po njima, je ta što ova vlast koja, kako su napisali, „jednu ulicu rekonstruiše dve godine“, neće uspeti ni da započne izgradnju svog metroa.
„Metro će sačekati novu vlast, koja će za upola nižu cenu uraditi metro koji ne spaja dve livade, već ključna gradska naselja u kojima živi najveći broj Beogradjana“, naveo je SSP.