Foto: Promo/Dusan Petkovic

Pre pedeset godina, kompanija "Perutnina Ptuj" lansirala je na tržište pileću kobasicu "Poli", potpunu inovaciju u prehrambenoj industriji tog vremena. Od tada do danas, "Poli" je ostao veran najvišim standardima kvaliteta i originalnoj recepturi, sprovođenju strateških pravaca razvoja i prepoznatljivom identitetu brenda, koji se ogleda na svakom koraku njegovog delovanja. Jubilarnih 50 svečano je obeleženo i u Beogradu, u prisustvu predstavnika kompanije i medija.

Na konferenciji za medije povodom pet decenija „Polija“ obratili su se direktor prodaje i marketinga za Perutnina Ptuj Grupu David Visenjak, direktor Perutnine Ptuj – Topiko Oleksii Uteshev i predsednik uprave grupe Perutnina Ptuj Enver Šišić.

Direktor prodaje i marketinga za Perutnina Ptuj Grupu David Visenjak istakao je da je „Poli“ već pet decenija jedan od kultnih brendova u regionu.

„Mogli bismo reći da je naša ‘Poli’, sudeći po godinama, dama srednjih godina, no s obzirom na njenu trenutnu aktivnost i u skladu s vrednostima koje živi, zapravo je mladolika gospođica koja praktično još uvek ima čitav život pred sobom. Spoj tradicije i ulaganja u održavanje dugoročnog poverenja poslovnih partnera i potrošača, u inovacije proizvoda kao odgovor na potrebe današnjeg načina života i prehrambenih navika, te ulaganja u marketing i prodaju – sve su to faktori koji doprinose činjenici da je već pet decenija ‘Poli’ jedan od kultnih brendova u regionu“, naveo je on.

Foto: Promo/Dusan Petkovic

„Poli“ oduševljava svoje fanove u više od 20 zemalja širom sveta, što potvrđuje i njegovu globalnu popularnost.

Snaga brenda ogleda se u prodajnim rezultatima i novoj strategiji koju je Perutnina Ptuj počela da primenjuje od 2016. godine, tako da kompanija može da se pohvali da je u 2023. godini prodaja svih kategorija marke „Poli“ porasla na blizu 50 miliona evra.

Foto: Promo/Dusan Petkovic

Posebno mesto u razvojnoj strategiji grupe zauzima Srbija u kojoj je Perutnina Ptuj lider u proizvodnji pilećeg mesa. Najsavremeniji procesi kojima garantuju apsolutnu sledljivost svih faza proizvodnje počinju, odvijaju se i završavaju u Srbiji.

„Ponosni smo na pet decenija dugo poverenje koje nam potrošači u Srbiji poklanjaju. Za nas je privilegija i čast da, kao tržišni lider kroz brend POLI, konstantno pomeramo granice industrije i budemo pokretač inovacija u proizvodnom i kreativnom smislu. Kvalitet je imperativ dok je doslednost neophodna, a to je osnov našeg poslovanja i uspeha brenda ‘Poli’. Dok nastavljamo zajednički put, osvrćemo se na to da je naš rezultat proizvod jedinstvenog truda, deljene vizije i sinergije svakog člana našeg tima, odličnih odnosa sa poslovnim partnerima, kao i velike podrške institucija. Ne postoje granice za ono što možemo postići dok smo zajedno“, istakao je direktor „Perutnine Ptuj“ Topiko Oleksii Uteshev.

PROČITAJTE JOŠ:

Od Skandinavije do Mediterana, strast za „Polijem“ ne poznaje granice. „Poli“ se smatra jednim od najprepoznatljivijih brendova u regionu jugoistočne Evrope i postao je sinonim za posebnu pileću kobasicu.

Prema rečima predsednika uprave grupe Perutnina Ptuj Envera Šišića, „Poli“ je i u regionu dominantna.

„U Bosni smo broj jedan. U Makedoniji nemamo vlastite proizvodnje, mada o tome razmišljamo i izvozimo u Makedoniju. Tamo nismo broj jedan jer je puno uvoza uglavnom smrznutog mesa iz Amerike, Brazila… Zato kažem kada postoje domaći proizvođači, onda se trg raščisti i ostanu oni koji stvarno tu stvaraju i onda to na neki način utiče i na kvalitet onoga što je na tržištu dostupno. U Srbiji smo, naravno, broj jedan“, rekao je Šišić.

Foto: Promo/Dusan Petkovic

Dodaje da „Poli“ postoji u više od 20 zemalja širom sveta.

„Na svom razvojnom putu, ovaj brend je prateći trendove i potrebe svojih ljubitelja uspešno širio delovanje, kontinuirano unapređujući svoj asortiman. Prva među inovacijama bila je ‘lagana Poli’, sa sniženim procentom masti za 30 odsto kao odgovor na rastuću potrebu za laganijom ishranom. Kroz naredne godine razvijeni su novi ukusi dok se brend Poli proširio i na nove kategorije, uključujući Poli viršle, Poli Hammy pileću šunku, kao i paštetu Poli paté i liniju za decu Poli Kids (sa smanjenim sadržajem soli), kao i Poli zelena linija sa kojom se obraća svima koji iz bilo kog razloga traže kvalitetne i ukusne alternativne izvore proteina. Poli je, takođe, ušla u svet ‘convenience’ programa sa svojim smrznutim proizvodima kao što su Poli Rolls i Poli Pizza, a kao najnoviji proizvod predstavljen je Poli Nuggets“, rekao je Šišić.

Foto: Promo/Dusan Petkovic

„Poli“ je u 2024. godinu ušao u jubilarnom omotaču i novim proizvodom „Poli“ 800g koji neće biti jedina inovacija ove godine.

„Sredinom februara startovala je tizer faza reklamne kampanje ‘Bila sam tu..’ u kojoj su aktivno učestvovali naši zaposleni kroz kreativne videe. Proslavu zlatnog jubileja smo otvorili velikom retro žurkom u stilu sedamdesetih koju smo organizovali za verna Poli lica, uticajne influensere sa kojima imamo dugogodišnju saradnju. Evociranje uspomena nastavili smo kroz integrisanu markentišku kampanju jer Poli proslavlja i za punih 50 godina lojalnosti i poverenja nagrađuje svoje najvernije potrošače tokom čitave rođendanske godine. U toku je i velika nacionalna nagradna igra u kojoj će najsrećniji dobitnik postati vlasnik novog Fiat 500 hybrid“, istakli su iz kompanije Perutnina Ptuj.

BONUS VIDEO: Da li pazite šta jedete?

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar