Foto:promo logo; shutterstock

„Nisu me nasumično zvali, već su znali moje ime i prezime. Počeli su da nude razne povoljnosti ako pređem na Telekom. Rekli su i da imaju akciju u mojoj zgradi. Kada sam zatražio da mi kažu adresu, bila je to adresa na kojoj živim kao podstanar“, opisuje Dejan P. poziv koji je dobio iz Telekoma i izražava sumnju da se taj operater „nekako dokopao telefona SBB-ovih pretplatnika“, jer je , kako kaže, u podstanarskom stanu uveo SBB na svoje ime.

Agresivna kampanja koju Telekom sprovodi za preuzimanje SBB korisnika, izgleda da je prešla na viši nivo. Naš sagovornik iz Kragujevca, sumnja da se sada „ciljano“ pozivaju građani koji su nosioci ugovora sa SBB-om.

Ove sumnje, objašnjava svojom „specifičnom situacijom“ i otkriva nam da na svoje ime, ima dva pretplatnička ugovora sa SBB-om. Jedan u roditeljskom stanu, a drugi, gde sa suprugom i decom stanuje kao podstanar.

Dalje navodi i da je njegove sumnje potkrepila činjenica da su ga iz Telekoma zvali dva puta sa istom pričom „o akciji u zgradi“ i da su, kako podvlači, oba puta naveli adrese na kojima ima ugovor.

„Sve mi je to bilo mnogo sumnjivo. Zbog čega su zvali isključivo samo mene, a ne recimo moju suprugu, moje roditelje ili stanodavca. U stanu gde živimo privatno, logično je da se ništa se ne vodi na mene. Stanodavac je ranije imao Telekomov kablovski sistem, ali smo se dogovorili da po isteku ugovora ja uvedem SBB. Taj ugovor je sad godinama na moje ime i to je jedini zvanični podatak koji me povezuje sa podstanarskom adresom. Kako su iz Telekoma znali gde živim? Kako su mogli da mi nude ‚akciju u mojoj zgradi‘? Jedino razumno objašnjenje koje mi pada na pamet je da su nekako upali u SBB bazu i da imaju podatke o nama korisnicima“, izražava svoje sumnje ovaj Kragujevčanin.

Dejan je revoltiran zbog ove telefonske kampanje, ali kaže i da je ujedno uznemiren što je Telekom, sa kojim, kako podvlači „nema ništa“, došao do njegove adrese i broja telefona.

„Ja sam u zgradi gde sam odrastao sproveo mini istraživanje. Pitao sam svoje drugare da li su ih zvali iz Telekoma. Situacija je bila ista, zvali su ih, znali su njihova imena i nudili ‚akciju u zgradi‘. I opet, ciljano su zvali samo onoga na koga se vodi ugovor, ne i njihove ostale ukućane. Šta drugo mogu da pomislim, osim da imaju ‚prave‘ podatke“, ogorčen je on.

Foto: N1

Telekom ne odgovara odakle im podaci

Povodom tvrdnji našeg sagovornika, Nova.rs je upitala Telekom za objašnjenje.  Poslali smo im mejl u kome smo zatražili odgovor na samo jedno pitanje, odnosno, koju bazu telefonskih podataka koriste kako bi građane informisali o povoljnostima koje nude, ali nam do objavljivanja ovog teksta nisu odgovorili.

Štandovi, flajeri, akcija od vrata do vrata…

Telekom je suprotno svim pravilima fer konkurencije i poštene tržišne utakmice, javno i naočigled svh, vodio agresivnu kampanju protiv SBB-a.

Prošle godine postavljali su svoje štandove ispred SBB poslovnica u više gradova u Srbiji i građanima nudili brojne pogodnosti ako raskinu ugovor i pređu kod njih. Nudili su i pravnu pomoć oko raskidanja ugovora, delili flajere, išli od vrata do vrata, kako bi nečasnim radnjama došli do što više korisnika.

Foto: Dragan Mujan/Nova, rs,SBB/Promo, TANJUG/ RADE PRELIC,

Za ovakav način pridobijanja novih korisnika Telekom je dobio i javnu podršku od predsednika Srbije Aleksandra Vučića. On je u oktobru prošle godine, gostujući na TV Prva, rekao da na SBB-u „nema kanala koje on voli da gleda“ i javno pozvao korisnike SBB-a da pređu na Telekomovu Supernovu.

BONUS VIDEO: Akcija Telekoma, napadaju korisnike SBB-a da raskinu ugovor

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare