Foto: Shutterstock

Uprkos uverevanjima nadležnih iz JKP „Beogradske elektrane“ da će stanovi svih korisnika biti snabdeveni toplotnom energijom u celodnevnom periodu, pojedini Beograđani su portalu Nova.rs prijavili prestanak grejanja.

Pišu: Dunja Marić i Dimitrije Petrović

I nakon jučerašnjeg uveravanja građana da nemaju razloga za brigu i da su „Beogradske elektrane“ počele sa celodnevnom isporukom toplotne energije, pojedini korisnici ostali su, kako kažu, uskraćeni, te nisu imali grejanje nakon 21.30 časova. Povodom ove situacije, obratili smo se nadležnima u JKP „Beogradske elektrane“ kako bismo saznali da li su ovi navodi utemeljeni i ako jesu, da li je ovo pojedinačni problem ili sistemska greška.

Ipak, „Beogradske elektrane“ oglasile su se povodom ovog problema saopštenjem u kojem tvrde da „sistemskim poremećaja u proizvodnom i distributivnom sektoru nema“. Takođe, uveravaju da ukoliko do kvara i dođe, „stručne službe i ekipe za hitne intervencije dežuraju non-stop i spremne su da poremećaje otklone u najkraćem mogućem roku“.

„Svaki kvar koji se dogodio od početka grejne sezone otklonjen je u roku od 12 sati, mnogi i za nekoliko sati“, navodi se u saopštenju.

Iz „Beogradskih elektrana“ naglašavaju da ukoliko korisnik ima bilo kakav problem u vezi sa isporukom toplotne energije, potrebno je da reklamaciju prijavi pozivom na broj telefona Dispečerskog centra 011/2093 011 i ekipe će izaći na teren, proveriti rad toplotnih predajnih stanica, instalacija, pumpi i ostale opreme.

BONUS VIDEO Protest građana ispred opštine Obrenovac zbog problema sa grejanjem

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare