Foto: : MATTHEW STOCKMAN / Getty images / Profimedia

Francuski modni brend "Lakost" zamenio je čuveni logo krokodila za kozu u čast Novaka Đokovića, najboljeg srpskog tenisera.

„Lakost“ je predstavio kolekciju koja predstavlja omaž Novaku Đokoviću.

Povodom jedinstvene karijere čoveka koji je redefinisao granice izdržljivosti, preciznosti i doslednosti, Lakost je zamenio prepoznatljivog krokodila za kozu, simbol GOAT-a (greatest off all time).

Pročitajte još

Uverite se i sami.

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

Објава коју дели Lacoste (@lacoste)

Koza, kao metafora veličine, stilizovana je u maniru „Lakost“ logotipa, nežno uklopljena u klasiku brenda.

Novak Đoković je zaštitno lice kompanije „Lakost“ veći dugi niz godina, tačnije od 2017.

Sada je francuski brend odlučio na potez kakav nikad pre nije viđen zbog svega što je Srbin uradio u karijeri.

Đokovića očekuje igranje na US Openu i već je saznao prvog rivala na putu do 25. grend slem titule.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar