Foto: Combine Harvester / Alamy / Alamy / Profimedia

Kreativan odgovor jednog dečaka na naizgled jednostavno pitanje - kako glasi umanjenica ili uvećanica određenih reči, natera nas da se zapitamo: da li bi škole trebalo da više podržavaju dečju maštu ili ipak postoji samo jedan tačan odgovor na zadatak na kontrolnom.

Zahtevi „napiši reči od milja i napiši reči koje znače nešto umanjeno ili uvećano“ našli su se ispred jednog osnovca čiji je kontrolni njegova sestra podelila na Tviteru.

„Kontrolni mog mlađeg brata je najslađa stvar koji ćete videti danas“, napisala je ona na Tviteru.

Mali kreativac je uredno odgovorio na svaki zahtev, međutim, učiteljica nije uvažila neke njegove odgovore.

Recimo, nije prihvaćen taj da je uvećanica od reči kapa – kaspućina, a od reči kuća – kućketina, kao i da se mačka od milja zove – mačkico, a zec – zecko.

U jednom od komentara neko je primetio da „ni učiteljica ne zna da napiše od milja reč golub“.

„Bez šale, zecko i mačkico su morali da mu priznaju. Ovako decu uče da ne izlaze iz zamišljenih okvira. Nije čudo što smo najgori na PISA testovima.“, glasio je drugi komentar.

Šta vi mislite, da li je ipak trebalo priznati simpatične odgovore ovog osnovca?

BONUS VIDEO: Podcast Život na Srpskom Branimir Arsić

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram