Foto: Twitter

Više od tri sata korisnici Fejsbuka, Instagrama i Whatsapp-a zbog kvara ne mogu da koriste popularne društvene mreže i aplikacije. Za to vreme traje "žurka" na Tviteru, koji obilato koristi odsustvo najvećih konkurenata. Tamo se sada oglašavaju svi, od osnivača Fejsbuka, preko Mekdonaldsa i samog Tvitera koji je rešio da se našali i svima poželi dobrodošlicu.

Na Tviterovu dobrodošlicu „bukvalno svima“, nizali su se komentari kompanija, drugih društvnih mreža i aplikacija, među kojima su i Instagram i WhatsApp.

Foto: Twitter

Sa zvaničnog profila WhatsApp-a su odgovorili na pozdrav Tvitera.

Foto: Twitter

Neki su to videli kao dobar marketinški trik, pa su sa tako iz Mekdonaldsa sa zvaničnog naloga upitali sve „čime mogu da ih posluže“, a Tviter im je odogovrio „56,9 miliona chicken nuggetsa za moje prijatelje“.

Foto: Twitter

Bilo je i onih „đavola“ koji su poručili Tviteru da je on sledeći…

Pošto je ovo postala „trending“ konverzacija, sa zvaničnog naloga „Truecaller“a kažu da sa pažnjom prate pa su doneli kokice:

Naravno, bilo je i onih šaljivih tvitova koji su iskoristili ovu priliku da pokažu da pad aplikacije WhatsApp može da utiče na ljubavni odnos.

„Molim vas ne popravljajte ništa, treba mi odmor od devojke“, poručeno je u jednom tvitu.

Pored tvitova, bilo je i zanimljivih gifova u kojima se ističe dominacija Tvitera u odnosu na pale mreže prethodnih sati:

 

 

I do sada se dešavalo da društvene mreže „padnu“, ali nikada do sada one nisu bile van funkcije više od tri sata. Fejsbuk se izvinio svojim korisnicima i poručio da se radi na tome kako bi se otklonio kvar, ali za sada sve je ostalo na tome.

Zanimljivo je i da se ovo dešava samo dan pošto je Fransiz Haugen, uzbunjvač iz Fejsbuka, otkrila u jednom intervjuu da ova društvena mreža daje prednost profitu nad javnim dobrom. Svoje tvrdnje potkrepila je sa više od deset hiljada stranica internih istraživanja i dokumenata.

Fransiz je 37-godišnjakinja koja je radila kao menadžer proizvodnje u Fejsbuku. Bavila se pitanjima integriteta u kompaniji. Kaže da dokumenti pokazuju je Fejsbuk upućen u to da se njegove platforme koriste za širenje mržnje, nasilja i dezinformacija, ali da kompanija nikada nije reagovala, već prikrivala dokaze, piše CNN.

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar