Meta, fejsbuk, Zakerberg
Foto: Shutterstock

Mark Zakerberg je istakao da je Meta sada „metaverzum kompanija koja gradi budućnost društvenih odnosa“, a ne kompanija fokusirana na društvene mreže.

Kompanija će od sada svoje zaposlene nazivati „meta-drugovima“ (metamates), što, prema izvršnom direktoru, predstavlja stari mornarski slogan.

Govoreći na sastanku u utorak, izvršni direktor je prestavio niz novih slogana i internih promena brenda u kompaniji koja se ranije zvala Fesjbuk.

„Brzo idemo napred, gradimo nove stvari i živimo za budućnost“ su nove interne vrednosti Mete koje je predstavio Mark Zakerberg u utorak, prenosi Gardijan.

U objavi koju je podelio na svojoj Fejsbuk stranici, Zakerberg je rekao da Meta više nije samo kompanije koja se bavi društvenim mrežama, već metaverzum kompanija koja gradi budućnost društvenih odnosa.

Zakerberg je istakao da želi da reformiše politiku i vrednosti kompanije koje nisu promenjene od 2007. godine i podstakao radnike da se fokusiraju na dugoročni učinak i planove.

„Fokus na dugoročni uticaj naglašava dugoročno razmišljanje i znači da treba da prihvatimo izazove čiji će rezultati biti vidljivi tek posle nekoliko godina.“, istakao je.

Foto: Shutterstock/Frederic Legrand – COMEO

Sastanak se održao u trenutku kada se zaposleni suočavaju brzim distanciranjem kompanije od decenijskog fokusa na društvene mreže. Meta je zaposlila i novi stručni kadar u odeljenjima Metaverzuma i virtuelne realnosti.

Možda vas zanima

Zaposleni nisu jedini koji se boje promena, već su i investitori oprezni. Metine akcije su nedavno zabeležile historijski pad, što je dovelo do gubitka 230 milijardi dolara tržišne vrednosti.

Ali izgleda da je Zakerberg nepokolebljiv u svom uverenju da je Metaverzum vredan poduhvat i već je uložio 10 milijardi evra u projekat.

„Zadovoljan sam učinkom i napretkom koji smo do sada postigli i uveren sam da su ovo prave investicije koje će nas pomeriti napred“, dodao je on.

Meta nije promenila samo unutrašnja pravila, već i spoljno brendiranje. Juče su istakli iz kompanije „News Feed“ postaje samo „Feed“.

Nalet promena dolaze nakon što je Meta rešila jednu od brojnih kontroverzi ove nedelje – deceniju staru grupnu tužbu zbog korišćenja „kolačića“ koja je pratila korisnike čak i kad nisu prijavljeni na Fejsbuk.

Meta je pristala da izvriše sve podatke koje je „slučajno prikupila“ tokom tog perioda. Kompanija je takođe dužna da korisnicima koji su podneli tužbu isplati 90 miliona američkih dolara.

„Postizanje nagodbe u ovom slučaju starom više od jedne decenije je u najboljem interesu naše zajednice i naših akcionara. Drago mi je što smo konačno prevazišli ovo pitanje“, rekao je potparol Mete, Dru Pusteri, u saopštenju u utorak.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar