Šta je „design thinking“, hit metoda vodećih kompanija

IT 05. jun. 202016:30
Podeli:
šta je design thinking
Foto: Profimedia.rs

Ukoliko imate super ideje ali ne znate kako da napravite proizvod koji ljudi žele, u pomoć bi mogla da vam priskoči knjiga "Design thinking".

Knjiga o svetskoj hit metodologiji u svim industrijama sada je dostupna i kod nas i to od strane domaćih autora koji opisuju Design thinking kroz primere srpskih, regionalnih i svetskih kompanija.

Promocija knjige će biti održana 9. juna u 19h i to po prvi put onlajn, putem Zoom aplikacije.

Sve faze design thinkinga: empatija, definisanje problema, ideacija, prototip, testiranje su u knjizi detaljno obrađene, slikovito prikazane na različitim studijama slučaja i sa konkretnim savetima za njihovo sprovođenje, a tim koji je radio na knjizi će ih predstaviti kroz ogromno iskustvo autora.

Prisutni na promociji će moći da čuju i kako se to design thinking primenjuje u Nordeusu i kako oni donose odluke, ispituju korisničko iskustvo i testiraju svoje proizvode.

Autori Marko Jevtić i Milovan Dekić u društvu svog recenzenta Nemanje Đurića i urednice knjige iz izdavačke kuće Finesa, Lidije Maričić Savusalo, proći će kroz osnove design thinkinga, govoriće o njegovoj praktičnoj primeni u kompanijama. Autori rade u kompaniji Nordeus.

Knjiga će biti u prodaji u svim knjižarama širom Srbije od 9. juna.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar