Foto: T. Schneider / Shutterstock

Nisu svi pretplatnici jednaki.

Netfliks je prošlog meseca uradio nešto čemu se godinama opirao – lansirao je jeftiniji pretplatnički paket sa reklamama.

Najjeftinija opcija, nazvana „Basic with Ads“, košta 6,99 dolara i 30 odsto je jeftinija od regularnih paketa koji se kreću između 9,99 i 19,99 dolara. Međutim, ovaj paket dolazi sa nekoliko ograničenja, uključujući znatno manje filmova i serija od regularnih paketa.

Netfliks je to i nagovestio kada su najavili „Basic with Ads“, rekavši da „određen broj filmova i serija neće biti dostupno zbog ograničenja licenciranja“.

Reelgood, sajt koji objedinjuje sve striming servise na jednom mestu, je zbog toga analizirao veličine kataloga regularnih paketa i novog paketa podržanog reklamama. Utvrđeno je da Netfliksov „Basic with Ads“ ima 245 filmova i 118 serija manje od bilo kog drugog plana.

U izjavi za „Biznis Insajder“, Netfliks je ponovio da je ograničen broj naslova nedostupan zbog problema sa lincenciranjem i dodali su da „rade na tome“ da ih ponovo učine dostupnim.

Reelgood je takođe analizirao koji filmovi i seriju nedostaju.

Tri najpopularnije serije kojih nema su „The Walking Dead“, „Peaky Blinders“ i „The Last Kingdom“.

Što se popularnih filmova tiče, nedostaju „Bullet Train“, „Where the Crawdads Sing“, i „Uncharted“.

Treba napomenuti da je sva tri filma Soni objavio ove godine, koji se su nakon prikazivanja u bioskopima našli na striming platformi kao deo ugovora između dve kompanije. Čini se da Netfliks i Soni tek treba da postignu dogovor o reklamama u ovim filmovima.

Pretplatnici na „Basic with Ads“ i dalje dobijaju oko 3.700 filmova i 2.200 serija, ali oni koji traže kompletnu Netfliksovu zbirku, moraće da plate više. Pored toga, kvalitet reprodukcije u okviru najjeftinijeg paketa je ograničen na 720p.

***

BONUS VIDEO: Majstor trilera – Kako je Hičkok svoje strahove pretvarao je u filmove

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar