Vozači kamiona danas stupaju u jednočasovni štrajk. Bune se zbog kilometarskih kolona i višednevnog zadržavanja na granicama. Kako je i zašto granica postala tesna za teretni saobraćaj iz Srbije? O tome je u jutarnjem programu "Probudi se" govorio Milisav Osmanović, predsednik Sindikata vozača Srbije.
On se osvrnuo na to kako je granica postala usko grlo teretnog saobraćaja i kakav je položaj profesionalnih vozača u Srbiji. Osmanović otkriva za kada je planiran ovaj jednočasovni štrajk, i šta on podrazumeva, na kojim graničnim prelazima će biti i da li su razlog samo kilometarske kolone.
Granicu nesmetano prolaze vozači iz drugih zemalja, te gost „Probudi se“ pojašanjva šta je razlog višednevnog čekanja i kako je drumski saobraćaj koji bi trebao a bude brzi i mobilan, postao usko grlo. Osmanović poručuje da je problem u korupciji i opisujw kako to izgleda kada vi vozite kamion iz Srbije prema na primer Nemačkoj i treba da pređete granicu sa Mađarskom.
Predsednik Sindikata vozača Srbije pojašnjava da li ih je neko kontaktirao iz nadležnog ministarstva ili Vlade i šta će se dešavati nakon ovog jednočasovnog štrajka.
„Vlast nam je dana ponudila sastanak. Mi nećemo obustaviti štrajk bez obzira na današnji sastanak“, rekeo ja Osmanović i dodao da je sledeći njihov korak generalni štrajk.
Ovo nije prvi put da vi kamiondžije organizuju štrajk, prošli put se to dogodilo u aprilu ove godine iz istog razloga i tada su izneli svoje tvrdnje o korupciji.
Osmanović pojašnjava kakve su tada bile reakcije predstavnika vlasti, šta su im rekli i kažei da se ljudi plaše da protestuju da ne ostanu bez posla.
Prilog pogledajte na početku ove vesti.
BONUS VIDEO – Kamioni su veliki problem na Mačvanskim putevima: Svaki drugi dan se desi neka saobraćajka sa šleperima
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare