Foto:Volvo press

Svi smo svesni činjenice da Volvo ne važi za toliko ekskluzivnu automobilsku marku, i da nema imidž kao neki drugi premijum brendovi, pre svega oni iz Nemačke, iako je kvalitetom dostigao njihov nivo. Ipak, situacija se možda i menja.

Hakan Samuelsson, prvi čovek Volvoa, saopštio je da je ovaj proizvođač imao rekordan tržišni udeo tokom 2021. godine, i da polako dostižu konkurenciju u premijum segmentu.

„Sada imamo ukupan globalni tržišni udeo od nešto više od jednog procenta, a pre deset godina ta brojka je bila samo 0,6%“, izjavio je Samuelsson prilikom predstavljanja finansijskih rezultata za 2021.

Izvršni direktor Volvoa koji je skoro 10 godina na ovoj poziciji, povući će se sledećeg meseca, ali iza njega ostaju rekordi.

Tokom prošle godine prodato je 698.693 Volvo modela širom sveta, a to je sedmi put u poslednjih osam godina da švedska kompanija obara sopstveni rekord u prodaji.

Foto: Promo/Volvo

Ipak, činjenica je da su konkurenti poput Audija, Mercedesa ili BMW-a i dalje nešto privlačniji kupcima, iako ih je Volvo po kvalitetu dostigao, a na nekim poljima i prestigao. Samuelsson tvrdi da je tržišni udeo od 1 procenta i dalje mali, ali veruje da je dostizanje ovog nivoa pokazalo da je Volvo ustanovio svoje prisustvo na globalnom tržištu.

„Mislim da više nismo samo izazivači, već da smo postali ozbiljna alternativa za kupce u premijum segmentu. To je zapravo najbitnije, koliko si jak na automobilskom tržištu“, objasnio je Samuelsson svoju tvrdnju da je Volvo dostigao premijum rivale.

Volvo je tokom prošle godine ostvario prihod od 30,3 milijardi dolara sa operativnom maržom od 7,2%, a ove brojke su novi rekordi švedske kompanije.

Bonus video: Testirali smo – kakve su nove Continental gume

Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare