Foto: Volkswagen/Promo

Ukoliko se Euro 7 norma usvoji prema sadašnjem predlogu, Volkswagen Golf će već od redizajna sledeće godine biti dostupan isključivo sa automatskim menjačem.

Unapređeni Volkswagen Golf je planiran za 2024. godinu, a redizajn na sredini životnog veka će doneti blage promene dizajna i unapređenu unutrašnjost. Ipak, u zavisnosti od odluke evropskih zakonodavaca, najradikalnija promena bi mogla da bude eliminacija ručnog menjača iz ponude.

Foto: Volkswagen/Promo

Euro 7 standard su mnogi proizvođači već kritikovali, a cilj ove regulative je da se smanji emisija ugljen-dioksida i azotnih oksida iz automobila koje pokreću fosilna goriva. Prema Volkswagenu, Golf GTI sa ručnim menjačem ima emisiju ugljen-dioksida od 162 g/km, dok verzija sa automatskim menjačem emituje 160 g/km. Izgleda kao mala razlika, ali bi mogla značajno da promeni ukupne kvote emisije nemačkog proizvođača.

Foto:Volkswagen

Na evropskom tržištu, Golf opremljen automatskim menjačem košta otprilike 1.500 evra više u odnosu na verziju sa ručnim menjačem. Ipak, i pored ove razlike u ceni, brojni fanovi performantne verzije GTI će biti razočarani, jer će ova odluka značiti kraj tradicije duge skoro pola veka koliko je Golf GTI bio dostupan sa ručnim menjačem.

Pored hot hatch verzije, i standardni Golf će biti dostupan isključivo sa automatskim menjačem. Čak i da dođe do promene pravila, pitanje je da li će Volkswagen promeniti svoju odluku. S obzirom da se za sledeću generaciju Golfa ne planiraju benzinski i dizel motori, ova promena bi mogla da se desi sledeće godine, bez obzira na ishod planova za Euro 7 standard.

Bonus video: Vozili smo Audi A3 u plug-in hibridnom izdanju – Evo zašto ova najskuplja verzija nije i najbolja

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar