„Pa neće internet ratnici da odlučuju o dizajnu BMW-a“

Auto 11. feb. 202110:28
Podeli:
Foto:Promo

Čelni ljudi dizajnerskog odeljenja bavarske marke, Domagoj Đukec i Adrian van Hooydonk prihvataju kritike, ali u svoje odluke ne sumnjaju.

Više od pola godine nakon predstavljanja nove serije 4, ne stišava se bura oko novog dizajnerskog pravca bavarske marke. Kao glavni ‘krivac’ označen je poznati hrvatski dizajner i prvi čovek dizajnerskog odeljenja u BMW-u, Domagoj Đukec kojem se zameraju preradikalni vizuelni zahvati, konkretno glomazna prednja maska koja će krasiti i nadolazeće modele sa značkom BMW-a.

U razgovoru za britanski Autoexpress Đukec se osvrnuo i na polarizaciju mišljenja, ali je i čvrsto stao iza dizajnerskog pravca u kom ide BMW.

Foto: Promo

Pročitajte još:

„Nemoguće je napraviti dizajn koji se svima sviđa. Razgovaramo svaki dan o tome u kompaniji i normalno je da svako ima svoje mišljenje, ali mi kao marka želimo da se istaknemo i zato stvaramo potpuno drugačiji, ali ipak prepoznatljiv proizvod. Nisam iznenađen količinom kritika, ali umesto ignorisanja, mi svaku kritiku prihvatamo i analiziramo. Ipak, konačna odluka je isključivo naša“ – zaključio je Đukec.

Oštriji je bio drugi čovek dizajn tima, Adrian van Hooydonk koji nema razumevanja za divljanje po društvenim mrežema:

„Volimo ih i mrzimo u isto vreme jer su brze, ali društvene mreže mogu biti brutalne. Svako mišljenje nam je važno, analiziramo ga i pokušavamo da ga uključimo u dizajnerski proizvodni proces. Ali, isto tako, svesni smo da iza tih komentara može da se krije bilo ko, čak i ljudi koji nemaju veze sa našom markom, niti su kupci BMW-a.“

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar