Foto:Renault

Renault započinje novo poglavlje posvećeno modernizaciji evropske automobilske industrije. Na online prezentaciji, šef kompanije Luca de Meo istakao je da će od 10 prodatih modela, devet imati elektrifikovan pogon. Renaulution, kao strateški plan francuske firme podrazumeva miks hibridnih i električnih modela. Sedam e-modela C i D segmenta biće predstavljeno do 2025. a prvi kupe-krosover kompanije - Mégane Conquest označava početak prodajne ofanzive i u Srbiju stiže već u junu.

U tranziciji automobilske industriji Renault namerava da postane najzelenija marka u Evropi do 2030, pri čemu će 9 od 10 prodatih automobila biti elektrifikovani modeli. U području tehnologije i usluga, odnosno projektom „Software Republique” oblikovaće budućnost gradske mobilnosti. Više od 2.000 inženjera iz pet vodećih kompanija u industriji će udružiti svoja znanja u području kibernetičke sigurnosti, veštačke inteligencije, obrade podataka, softvera i mikroelektronike kako bi stvorili rešenja mobilnosti po meri gradova i lokalnih zajednica.

Osim toga, tu je i Renault Re-Factory – prva evropska fabrika posvećena cirkularnoj ekonomiji – označava zaokret marke prema održivijem i odgovornijem poslovnom modelu sa ukupno 120.000 recikliranih ili prenamenjenih vozila (uključujući i električna vozila) godišnje. Gotovo 80 % strateški recikliranog materijala će biti ponovo upotrebljeno u novim baterijama. Kada je reč o postotku upotrebe recikliranih materijala u novim vozilima, Renault i tu namerava da zauzme prvo mesto do 2030.

Foto:promo Renault

Marka svojim „automobilima za život” osvajaće i više segmente. Sedam elektrifikovanih modela C i D segmenta biće predstavljeno do 2025. Mégane Conquest označava početak prodajne ofanzive.

Nova generacija Mégana E-Tech Electric koji će biti krosover na struju, najavljuje budućnost povezanih i potpuno električnih vozila, takođe će biti predstavljena u bliskoj budućnosti. Više o novom Meganu saznajte ovde.

Foto:Renault

I na kraju, hibridna tehnologija E-Tech će doživeti dodatna poboljšanja u budućim modelima iz segmenata C i D, prvenstveno u pogledu efikasnosti i zabavnih voznih osobina. Za sada, uz nedavno predstavljeni Mégane Conquest, Captur E-Tech hibrid i Mégane E-Tech Plug-in hibrid, Renault ukupno ima šest hibridnih i plug-in hibridnih vozila.

Hibridna ofanziva E-Tech

Sa više od 10 godina stručnosti i gotovo 400.000 prodatih vozila, Renault drži vodeću poziciju na evropskom tržištu električnih vozila. Zahvaljujući iskustvu u Formuli 1 marka je razvila više od 150 patenata koji hibridnu tehnologiju čine efikasnom, zabavnom u vožnji, sa niskom emisijom CO2 i malom potrošnjom goriva. Ta tehnologija je prošle godine predstavljena u tri najvažnija modela: Clio E-Tech hibrid, Captur i Megane Grandtour E-Tech Plug-in hibridi.

U višim segmentima, a posebno segmentu C-SUV, biće predstavljen novi 1,2-litarski trocilindarski motor kombinovan sa električnim motorom, snage 200 KS za hibridnu verziju (2022.) i 280 KS za plug-in hibridnu varijantu sa pogonom na sve točkove (2024.)

Prvi kupe-krosover sa Renault znakom

Reč je o prvom C-SUV kupeu koji dolazi sa benzinskim TCe 140 i TCe 160 motorima sa 12 V mikrohibridnom tehnologijom.

Foto: Promo

Tu je i hibridni motor snage 145 KS koji omogućava do 80 % gradske vožnje na sasvim električni pogon. Ovaj model stiže u Srbiju već sledećeg meseca. Više o Megane Conquest pročitajte ovde.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar