Foto:Škoda

U Škodi kažu da je Enyaq iV Sportline električan, emotivan i dinamičan. To je najsportskija verzija potpuno električnog SUV modela iz Češke. Izgled karakteriše niz crnih dizajnerskih elemenata i veliki točkovi, dok niža sportska šasija treba da obezbedi dinamično iskustvo vožnje. Škoda Enyaq sada uključuje i Sportline varijantu, koja se nudi u tri nivoa performansi.

Nova varijanta standardno dolazi sa sportskom šasijom koja sadrži specifične opruge i amortizere, a spuštena je za 15 mm napred i 10 mm pozadi. Branici u boji karoserije i bočni pragovi dodatno poboljšavaju sportski izgled automobila.

Foto:Škoda

Zbog načina rada električnih motora, maksimalni obrtni moment automobila dostupan je odmah.

Visokonaponska baterija ugrađena u pod između osovina osigurava nisko težište, što pozitivno utiče na okretnost i ponašanje vozila u krivini. Zahvaljujući svojoj sportskoj šasiji specifičnoj za model, Enyaq Sportline treba da omogući dinamičniju vožnju pri brzom ulasku u krivinu. Progresivno upravljanje, još jedna standardna karakteristika, takođe treba da obezbedi sportski osećaj za volanom. Dolazi sa pogonom na zadnje ili na sve točkove.

Foto:Škoda

Najsnažnija varijanta je Sportline iV 80x. Zahvaljujući drugom elektromotoru na prednjoj osovini, on prenosi snagu preko pogona na sve točkove. Ova dva motora imaju kombinovanu snagu od 195 kW (265 KS) i nude maksimalni obrtni moment od 425 Nm.

Foto:Škoda

80x uglavnom pokreće sinhroni motor sa permanentnim magnetom (PSM) na zadnjoj osovini, koji daje snagu od 150 kW (204 KS), maksimalni obrtni moment od 310 Nm i maksimalnu brzinu rada od 16.000 o/min. Napred je motor sa maksimalnim obrtnim momentom od 162 Nm. Verzija Enayq Sportline iV 80x pokreće se baterijom od 82 kWh i može preći više od 500 km u WLTP ciklusu. Maksimalna brzina je 160 km/h.

Foto:Škoda

Druga verzija, Enyaq Sportline iV 60 ima pogon na zadnje točkove sa električnim motorom na zadnjoj osovini koji isporučuje 132 kW (180 KS), dok treća iV 80 proizvodi 150 kW (204 KS).

Osim snažnijeg sistema, uz Enyaq Sportline iV nude se točkovi od 20 i 21 inča, dok su LED Matrix farovi u okviru standardne opreme. Osim toga, opremljen je najsavremenijim sistemima astistencije, a tu je novi head-up displej sa proširenom realnošću.

Foto:Škoda

Unutrašnjost naglašava sportski osećaj zahvaljujući ukrasima u karbonskom stilu, multifunkcionalnom trokrakom volanu i sedištima sa integrisanim naslonima za glavu.

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar