Foto: Promo/Škoda

Nakon uspešnog lansiranja modela Škoda Enyaq iV, češka kompanija svom prvom potpuno električnom SUV modelu dodaje još jednu varijantu karoserije. Škoda Enyaq Coupe iV sa četvoro vrata odlikuje se elegantnim, kosim zadnjim delom.

Njegov koeficijent otpora vazduha (cd) od 0,247 čak je niži od onog kod standardnog modela Enyaq iV, pa je na taj način Coupe verzija postala efikasnija jer može da pređe više od 535 km po WLTP ciklusu kada je opremljena većom baterijom.

Foto: Promo/Škoda

Postoji izbor između dve veličine baterija i tri varijante snage sa pogonom na zadnje ili sve točkove. Baš kao i u modelu Enyaq iV, klasični nivoi opreme za unutrašnjost zamenjeni su Design Selection opcijama. U tipičnom Škoda stilu, i ovaj novi model može se pohvaliti prostranom unutrašnjošću i prtljažnikom od 570 litara.

Nova Škoda Enyaq Coupe iV ima još emotivniji dizajn od SUV varijante. Panoramski stakleni krov, koji je deo standardne opreme, blago se naginje prema zadnjoj strani od B stuba.

Dužine od 4.653 mm i visine od 1.617 mm, coupe je četiri milimetra duži od modela Enyaq iV i jedan milimetar viši.

Širina od 1.879 mm i međuosovinsko rastojanje od 2.765 mm su identični kao kod SUV verzije.

Foto: Promo/Škoda

Velike aluminijumske felne dimenzija od 19 do 21 inča naglašavaju snažan izgled automobila. Full LED Matrix svetla su opciona. Unutar njih svaki modul za duga svetla ima 24 LED diode, kojima se može pojedinačno upravljati što omogućava vozaču da uključi duga svetla u svakom trenutku bez zaslepljivanja drugih učesnika u saobraćaju.

Foto: Promo/Škoda

Kako navode u češkoj kompaniji, Škoda Enyaq Coupe iV biće premijerno predstavljena početkom sledeće godine. Što se cene tiče, ona još uvek nije poznata, ali se očekuje da će Coupe verzija biti nekoliko hiljada evra skuplja od standardnog Enyaq-a, koji u Nemačkoj ima početnu cenu od 33.800 evra.

Bonus video: Kaciga glavu čuva, ako ne verujete, pogledajte video

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar