Foto:printscreen/youtube/Darkside Developments

Trojka Volkswagen Grupe u segmentu mikro gradskih automobila je poznata po svojoj agilnosti i ekonomičnosti, ali nisu svi zainteresovani za te vrline. Jedan vlasnik Škode Citigo je rešio da pretvori ovaj model u čudovište za stazu tako što je zamenio motor, dodao sistem pogona na svim točkovima, unapredio vešanje i kočnice, ali i u potpunosti izbacio elemente enterijera.

Čak i na prvi pogled, jasno je da se ne radi o standardnom modelu Citigo. Točkovi od 17 inča su pozajmljeni od Octavije, i izgledaju masivno, a tu su i modifikacije na poklopcu motora kao i polikarbonatna stakla. Enterijer je u potpunosti ogoljen, a ugrađena su trkačka sedišta i zaštitni kavez. Ugrađeno je i novo trkačko ogibljenje sa Eiback oprugama, a nove su i kočnice koje nose potpis Bremba.

Unapređenje pogona potpisuje Darkside Developments. Jednolitarski benzinac je ustupio mesto 2.0 TDI dizelašu koji je dodatno modifikovan i sposoban za 366 KS, ali na podlogu ovaj Citigo prenosi 274 zdrave konjske snage. Zvuči kao odlična brojka za automobil koji je težak svega 1.160 kilograma.

I dok je standardni Citigo dostupan isključivo sa prednjim pogonom, tjunirana varijanta ima Haldexov sistem pogona na svim točkovima, Quaife diferencijal sa ograničenim proklizavanjem, kao i šestostepeni manuelni menjač. Kako prenosi Index.hr, unapređena je i šasija, sa nekoliko komponenti koji su uzeti iz Volkswagen Golfa i Seat Ibize.

Neverovatno brz Citigo je možda fokusiran na stazu, ali je i dalje legalan na putu, a interesantno je da se ovaj model nudi na eBayu. Cena je više nego konkurentna, jer ovaj modifikovani gradski automobil košta 15.500 funti (17.833 evra). Za sličan novac se u Britaniji nudi osnovni Hyundai i10, pa je sasvim jasno da za vrlo razumnu svota novca možete dobiti vuka u jagnjećoj koži.

Bonus video: Vozili smo novi Nissan X-Trail – Cena mu je fer i svima se sviđa, ali nudi li još nešto? 

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar