Foto: Rale Radonjić

Bilo je to davne 1968. godine kada je državna firma Servis-import kupila svog službenog Peugeota 404. Jednog sunčanog dana, u maju je stigao vozom iz beogradskog Tehnoservisa, u blistavoj Meksiko plavoj boji. Od prvog dana, njegove elegantne linije izazivale su veliku pažnju dok je jezdio titogradskim ulicama i bulevarima koje su u tom periodu obilovale Zastavama i ponekom Ladom ili Škodom.

Budući da se firma bavila trgovinom građevinskog materijala, ovaj Peugeot se vozio kao službeno vozilo do 1970. godine i pokazao se vrlo izdržljivim i pouzdanim.

Foto: Rale Radonjić

Iz nama nepoznatih razloga, tokom 1970. godine Servis-import prodaje auto gospodinu Milovanu Radoviću, direktoru Automoto saveza i instruktoru vožnje, uz to i velikom zaljubljeniku u automobile.

Milovan je auto pedantno održavao i vozio nakon toga punih deset godina, nakon čega ga je poklonio svom sestriću Draganu-Budu Boljeviću koji je tad bio u potrazi sa svojim prvim ličnim automobilom.

Dragan je čuvao vozilo sa puno ljubavi, redovno menjao potrošne delove, izbegavao da ga vozi po kiši i držao ga garažiranog sve vreme. Servisi su godišnje vršeni u Dubrovniku, gde se tad nalazio najbliži Peugeotov ugovorni servis, a kasnije i u Autoservisu republičkih organa u Titogradu.

Foto: Rale Radonjić

Vozio se po čitavoj Jugoslaviji, a po gume se išlo u Italiju. Koje sve popravke je Dragan obavljao na Peugeot-u i kako umalo da kupi još jednu 404-ku, pročitajte ovde, gde vas čeka i velika galerija fotografija.

Izvor: Autoslavia

Bonus video: Ko su nezahvalnici u saobraćaju i da li ste jedan od njih?

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare