Foto:Miloš Nikodijević

Ako je crvena boja strasti, a kabriolet karoserija koja najviše asocira na slobodu, recept za savršen automobil prilično je jednostavan. U zavisnosti od preferencija, mali crveni kabriolet može se začiniti na različite načine. Zaljubljenici u italijansku kuhinju dizajna tako će birati Fiat 124 Spider ili Alfu Duetto, dok će mlađe generacije mahom poći put Japana i Mazde MX-5, klasika naše budućnosti. A kada je u pitanju Nemačka, za dobru automobilsku poslasticu otići ćemo u Bavarsku, pred BMW E30.

Vlasnik Mića je na zadatu temu razmišljao isto kao i mi, te se od nedavno u njegovoj garaži nalazi jedan BMW E30 iz 1992. godine.

Saznajte još:

Kako se zima bliži, svaki zrak sunca se mora iskoristiti, pa smo zajedno sa njim izdvojili jedno prepodne za njegov klasik iz snova.

„To je bio jedan od automobila koji su mi bili na listi, koje sam morao da imam do kraja života. Tu su Golf 1 i Golf 2 GTI i Peugeot 205 GTi, automobili moje mladosti. Neke sam ostvario, neke još nisam, ali BMW je skinut sa liste“ – otkriva Mića, podsetivši nas na automobile o kojima se maštalo na prelazu između dve dekade – osamdesetih i devedesetih.

Ostvarivši još jednu veliku automobilsku želju, Mića je obogatio i svoju odabranu kolekciju još jednom legendom osamdesetih godina.

Kako je protekla restauracija i koji motor se krije pod haubom ove kultne BMW-ove „kockice“, pogledajte na ovom linku.

Izvor: Autoslavia

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar