Mesec dana nakon što je predstavljen u Izraelu, novi električni 500 nastavlja svoje putovanje oko sveta i sada je stigao u Brazil. U prezentaciji modela je učestvovao Olivije Fransoa, direktor brenda FIAT i direktor marketinga Stellantis-a, sa video porukom iz Torina.
„Čast mi je da budem deo ovog važnog dana kada novi 500 debituje u Brazilu. Ovo je prvo transatlantsko tržište za ovaj model, simbol FIAT-a, nakon njegovih prvih koraka izvan Evrope u obližnjem Izraelu“, rekao je Olivije Fransoa, direktor brenda FIAT i direktor marketinga kompanije Stellantis.
„Ovaj korak savršeno se uklapa u dugu istoriju brenda FIAT u Brazilu, a dve stvari ga čine posebnim. Prvo, Brazil je FIAT-ov drugi dom. Pomislite samo na vezu koja nas je spajala tokom 100 godina i strateški značaj ovog tržišta, na kome FIAT ima udeo od 22%. Drugi razlog je što smo baš ovde, pre više od 40 godina, počeli da razvijamo Flex-Fuel tehnologiju za korišćenje alternativnih goriva kao što su etanol, čime smo zakoračili više godina u budućnost u pogledu održivosti, koja čini temelj zelene strategije i puta našeg brenda,“ nastavio je Fransoa.
Brazil je najveće tržište FIAT-a izvan Evrope. Trenutno je lider u prodaji sa udelom od 22%, što je povećanje od 52% u odnosu na prethodnu godinu, delimično zahvaljujući novim predstavljenim modelima koji su imali izuzetne rezultate. Što se tiče električnog modela 500, više informacija možete pročitati ovde.
Bonus video: Kako je od starog Minija nastala gejming stanica iz snova
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: