Oglas
Samo nekoliko nedelja pre svoje 73. godišnjice, škorpion ponovo ubada uvođenjem svoje nove serije 595, koja odaje počast inventivnosti svog osnivača Karla Abarta (1908 - 1979). Na scenu stupa nova Abarth gama: dva modela, dve verzije pogona i četiri paketa za nadogradnju.
Sada dostupni u dva modela i nivoa snage, Abarth 595 sa 165 KS i Abarth 695 sa 180 KS imaju posebne karakteristike koje bude emocije kod kupaca koji su više zainteresovani za still, ali i kod onih kojima su performanse obavezne. Obe verzije nude uzbudljive performanse i bučan izduvni sistem.
Abarth 595 može biti opremljen sa „595 Turismo” paketom koji se više fokusira na stil, i paketom „F595”, koji naglašava performanse. Slično tome, Abarth 695 može se dodatno prilagoditi prefinjenim „695 Turismo“ paketom ili „695 Competizione“ paketom. Kreirano je 7 paketa za kupce koji žude za još sveobuhvatnijim vozilom. Oni kombinuju najpopularnije opcije, uz značajne finansijske uštede i dostupni su za oba modela (osim Racing Stile paketa, koji je ekskluzivan za Abarth 695).
Jedna od najznačajnijih karakteristika ovog poslednjeg paketa je svakako „ad Assetto Variabile“ spojler – sa 12 podesivih pozicija, sa nagibom od 0° do 60° – što omogućava povećanje aerodinamičkog opterećenja, rezultirajući poboljšanom stabilnošću u krivinama i većim odzivom u mešovitim deonicama. U položaju maksimalnog nagiba (60°), spojler povećava aerodinamičko opterećenje do 42 kilograma pri brzini od 200 km/h.
Silueta osnovnog modela 595 je poboljšana aluminijumskim felnama od 16 inča, duplim hromiranim izduvnim sistemom, prednjim svetlima za maglu i poklopcima retrovizora u boji karoserije. Srce novog Abartha 595 je 1,4-litarski T-jet Euro 6D Final motor od 165 ks, opremljen povećanim turbo punjačem marke Garrett sa geometrijskim odnosom kompresije 9:1.
Ova kombinacija obezbeđuje maksimalnu brzinu od 218 km/h i ubrzanje u petoj brzini od 80 do 120 km/h za samo 7,8 sekundi. Abarth 595 ubrzava od 0-100 km/h za 7,3 sekunde sa ručnim menjačem i za 7,4 sekunde sa sekvencijalnim automatskim menjačem.
Dostupan za model Berlina ili Cabrio Abarth 595, paket 595 Turismo ima nešto drugačiji vizuelni identitet. Dizajnerski elementi iskorišćeni za ovu verziju uključuju satenske hromirane poklopce retrovizora, lake aluminijumske felne Granturismo od 17 inča, specijalnu značku na karoseriji i sedišta presvučena crnom ili braon kožom.
Za one koji su više sportski orijentisani, dostupna je verzija F595. Jedna od najznačajnijih osobina ovog modela je svakako izduvni sistem Record Monza Sovrapposto. On je evolucija legendarnog sistema Record Monza, sa novom konfiguracijom i četiri cevi —dve na svakoj strani — koje su vertikalno postavljene. Izduvni ventil se kontroliše putem škorpion tastera na kontrolnoj tabli.
Snažnija verzija Abarth 695 opremljena je snažnim 1.4 T-jet motorom koji isporučuje 180 ks snage i 250 Nm obrtnog momenta pri 3.000 o/min sa maksimalnom brzinom od 225 km/h i ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 6,7 sekundi. Isti sportski duh važi i za Koni FSD amortizere na obe osovine i kočioni sistem koji ima crvene, prednje Brembo čeljusti sa 4 klipa i ventilacione diskove od 305 mm napred i 240 mm pozadi.
Abarth 695 takođe ima dve različite verzije, Turismo i Competizione, prva je posvećena stilu i dizajnu, a druga sportskim karakteristikama.
Bonus video: Cupra Leon ima delove iz 3D štampača, glasna je, brza i skupa
Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram