R7, motor, Yamaha, Jamaha
Foto: Yamaha

Svedoci smo očiglednih promena u svetu motociklizma. Četvorocilindraši polako odlaze u zaborav i u srednjoj kategoriji gde ih polako menjaju dvocilindraši. Prvo je Aprilia prikazala RS660, a sada je istim stopama krenula i Yamaha. Juče je zvanično predstavljen potpuno novi sportski R7 koji menja dosadašnju R6-icu koja je već otišla u zaborav.

Pročitajte još:

Prethodnih nekoliko nedelja i meseci, Yamaha je putem raznih kratkih video snimaka najavljivala novi R7, a sada konačno možemo malo da „zavirimo“ u detalje sportskog dvocilindraša iz Yamahe.

Doduše, ništa spektalurano nije ugrađeno u novi R7, ali se radi o lepo izbalansiranom motociklu, kao stvorenom za Track Day vožnje i za mlađe vozače koji tek prelaze na nešto „ozbiljnije“. Raduje i najavljena cena koja nije paprena.

R7, motor, Yamaha, Jamaha
Foto: Yamaha

CP2 agregat Yamaha ugrađuje u MT07 i Tenere 700. Reč je o rednom agregatu sa dva cilindra, hlađenom pomoću tečnosti.

Ipak, isporuka snage neće biti potpuno ista kao kod pomenuta dva modela koji koriste isti agregat. Iz svojih 689 cm3 Yamaha R7 isporučuje 73.4PS (54kW) na 8.750 o/min uz maksimalni obrtni moment od 67 Nm na 6.500 o/min.

R7, motor, Yamaha, Jamaha
Foto: Yamaha

Takođe, Yamaha je uvek uspevala da napravi motocikle koji imaju odlične upravljačke sposobnosti. Dva cilindra omogućavaju laganu i kompaktnu šasiju. Kombinacija aluminijuma i čelika upotrebljena je prilikom izrade. R7 će posedovati odlične radijalno postavljene kočione čeljusti sa 4 klipa, kao i radijalno postavljenu Brembo kočionu pumpu.

R7, motor, Yamaha, Jamaha
Foto: Yamaha

Sa svojim međuosovinskim rastojanjem od 1.395 mm i težinom od samo 188 kg sa svim tečnostima, Yamaha R7 ima sav potencijal da bude izuzetno upravljiv i zanimljiv motocikl.

Koliko će koštati, kao i druge detalje o novitetu iz Yamahe, saznajte na ovom linku.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram