Foto:Uli Sonntag/Volkswagen

Sa punim imenom T7 Type 2 premijerno legendarni VW je predstavljen u formi plug-in hibrida. Verovali ili ne, osnova je MQB platforma koju koristi i jedan Audi A3, ali i nedavno lansirani Caddy. Ipak, ovo je slučaj samo kod putničke verzije, dok će oni kojima je Multivan potreban za prevoz tereta morati i dalje da koriste T6 verziju.

Vizuelno, novi Multivan oslanja se na T6 iz 2015. godine, a sve počiva na još starijem T5 koji je pojačao temelje ovog modela sada već davne 2003. godine.

Foto:Uli Sonntag/Volkswagen

Novost je ugradnja još jednog prozora, napred kod A stuba, a sve to kako bi se dobio izraženiji izgled MPV-a, piše Index.hr.

LED svetla dolaze kao deo standardne opreme, IQ.Matrix uz doplatu, a tada možete računati i na osvetljenu horizontalnu lajsnu prednje maske. Svoje prave vrednosti T7 donosi u kabini.

Ukupno je sedam sedišta, a sva su 25% lakša nego pre. Drugi red se okreće za 180 stepeni, u trećem redu su individualna sedišta, dok središnji sto ima mogućnost podešavanja po visini, a moguće ga je i uzdužno pomerati kada ima formu središnje konzole.

Foto:Uli Sonntag/Volkswagen

Standard su i DSG menjač i električna ručna kočnica, tako da prednja armatura izgleda vrlo moderno. Digitalni kokpit je uključen u cenu kao i bežični punjač. Head-up displej ipak dolazi uz doplatu, kao i luksuzni dodaci poput panoramskog krova, naprednog tempomata i Harman Kardon audio sistema sa 14 zvučnika i 840 W snage.

Foto:Uli Sonntag/Volkswagen

Najveća novost je ipak ispod haube. Nudi se 1.5 TSI sa 136 KS ili 2.0 sa 204 KS, a biće dostupan i dizel agregat sa 150 KS. Na popisu je i plug-in hibridna opcija – zove se eHybrid i čini je 1.4 TSI benzinac sa 150 KS i elektromotor od 81 kW za ukupnih 218 KS. Cena još uvek nije poznata, ali kako procenjuju nemački mediji, neće biti manja od 45 hiljada evra.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar